snufs

Alvepike

Elsker forumet
Her skulle jeg se gjennom noen gamle babyklær etter tullemor, så var de fulle av muselort emoticon .
Jeg vet ikke om jeg skal hive dem eller hva jeg skal. Klarer ikke å se gjennom hele posen, da muslorten får meg til å kaste opp...
De er vell fulle av bakterier nå .....

Ble skikkelig trist nå jeg ....

det som er helt hvitt kan du jo klore for å så vaske et par ganger...

Det andre vet jeg ikke, men skulle jo tro det holdt med en del vask..

Jeg hadde prøvd å koke i ei stor gryte, sånn uten å røre nedi, siden det er enten eller med de klærne.

Jeg hadde ikke brukt de uten å koke og tåler de ikke kokingen så ville de uansett blitt kastet om du forstår hva jeg mener :-)

Men huff, så leit da! Min egen bagvong fra da jeg var baby ble ødelagt av vannskade en gang i tiden. Min mor hadde tatt vare på den til meg. Det er så trist når ting en tar vare på blir ødelagt sånn! :-(

Ja, takk for fine råd jenter
 Samboer fant heldigvis noe som var fint, så klarer meg med det og hiver resten.
Greit med unnskyldning for å shoppe og da

Så kjipt. :(

¨Men bra dere fant noe som var bra da. God shopping!

Så kjedelig! Vi hadde også muselort i en eske med tøy etter snuppemor, men vi har heldigvis flere esker :)

Tweak skrev:
Jeg hadde prøvd å koke i ei stor gryte, sånn uten å røre nedi, siden det er enten eller med de klærne.

Jeg hadde ikke brukt de uten å koke og tåler de ikke kokingen så ville de uansett blitt kastet om du forstår hva jeg mener :-)

Men huff, så leit da! Min egen bagvong fra da jeg var baby ble ødelagt av vannskade en gang i tiden. Min mor hadde tatt vare på den til meg. Det er så trist når ting en tar vare på blir ødelagt sånn! :-(

Jeg signerer hva hun sa! :)

Uff, litt kjedelig med muselort ja. Men jeg hadde satset på god sortering av hvitt og farget, og kjørt alt i maskinen flere ganger. Det går nok veldig bra skal du se! Men litt ekkelt å sortere første gang da :) Ta på deg gummihansker og neseklype, eller sett bort sorteringa til din kjære ;)

Back
Topp