Snufs

ajasto

Forelsket i forumet
Hei alle sammen.
Vi havnet nok inn igjen på sykehuset. Følte på meg at det ikke var som det burde være. Men ingen ville høre. Jeg reiste tilslutt inn på sykehuset mandags kvelden og det ble tatt mange prøver av gullet mitt. Legene konkluderte med at ho var frisk og rask, og ga meg oppskrift på koppemating. Problemet var jo at hun var så slapp og tafatt siden hun ble født at det var helt unormalt.
Jeg slo meg ikke til ro med dette for hun var også helt orange. Neida ingenting å bekymre seg for.
Jeg satt våken hele den natta og tenkte at dette er ikke riktig. Så reiste jeg inn igjen tirsdags morgen og ble innlagt på flekken. Stakkars jenta mi var dehydrert og hadde gulsot og holdt vel egentlig på å stryke med......[:(][:(][:(]
Jeg fikk nesten ikke liv i henne den morgenen. Vi ble innlagt på neonatal intensiven og hun fikk sonde.
Hun var dehydrert ved fødsel derfor hadde hun ikke hatt energi til å spise, og sakte men sikkert forsvant kreftene. Hun ble mer og mer borte. Å gulsoten økte fort.[&o] Nei jeg har vært borti mye rart men dette tror jeg har vært det verste for meg. Å se babyen sin så livløs var helt grusomt.
Men nå er hun bedre men har fortsatt problem med å spise. Hun har nettopp lært seg hvordan hun skal gjøre det når hun skal ha flaske så det får hun nå, og litt i sonde. Håpet var å få reise hjem til helga, for i dag har hun hatt veldig fin framgang. Så vi får se hva legene syns i morra.
Det var litt klage sang fra meg.

Håper alle dere har det fint, føles ut som jeg har vært borte en hel evighet.[:)]

Men uff, så leit!!!
Tenk at man ikke skal få hjelp med en gang med så små, får helt frysninger på ryggen av slik[:(]
Stakkar lita.. Jammen bra at du ikke ga deg, men du burde jammen fått snakke med de som avviste deg syns jeg, det går jo ikke ann[&:]

Håper formen hennes kommer seg slik at du får senke skuldrene og kost deg som nybakt mamma[:)]

Huff det var ikke koselig å høre. bra å høre at det går bedre.

Sender deg en stor klem

Huff så trasig, bra du ikke ga deg. Håper på bedre spisedager fremover[:)]

Godt du sto på! Og bra at det har gått bra.
Gustav og var litt sånn i begynnelsen, men da han kom seg tog han seg veldig opp!

Uffamei så skummelt! Det er virkelig ille at de ikke tar ting på alvor altså [&o] Veldig bra du sto på ditt, og at det går bedre med jenta di nå! Ønsker dere masse lykke til fremover og at det bare blir bedre og bedre! Klemmer!

Uff, for en start¨på barseltida.. Godt at du ikke ga deg! Håper det går fort fremover for lillesnuppa![:)]

huff huff huff[:(] så grusomt.. men godt at hun er bedre nå. sender dere mnge tanker, og håper dere snart får komme hjem igjen..

klem[:)]

Oisann!!!! Dette hørtes helt grusomt ut!! SÅ bra at du er en mamma som er klar på hvilke behov barnet ditt har og står på når det er vanskelig å bli hørt! Ble lettet da jeg leste at dere ble tatt på alvor! Trodde virkelig at det hadde gått riktig galt nå! Hurra for småfrøkna og ajasto!!!! 

fy søren så skremmende!! Godt du tok affære!! Håper det går bedre, og at dere snart får komme hjem å kose dere.

Stor klem!!

Huff, stakkars lille gullet ditt - og deg[:o]. Jeg blir ganske matt av at man i ene øyeblikket blir fortalt at vi kjenner barnet vårt best og vet når noe er galt - mens i neste øyeblikk ikke gjør det[>:] Så flott at du sto på ditt!
God bedring videre!

Blir så forbanna når de ikke tar oss foreldre på alvor!![:@][:'(]

Men godt det gikk bra[:)] Lykke til videre

Back
Topp