Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
i dag måtte eg ta av meg forlovesesringen min[:(] var så hoven i fingrane at det var nettsåvidt det gjekk.. etter 3 år med ringen på så føle eg meg nesten litt naken...[8D] så då får den vere smykke ei stund framover.
uff da,ikke noe kjekt å ta den av seg nei... jeg har ikke måtte gjort det enda men er forberedt[8D] når du har den rundt halsen er den nærmere hjerte da
Jeg måtte ta av min en periode jeg også, men en liten tur til akupunktøren fikset vannet i kroppen
og ringen passet igjen. Deilig å ha den tilbake på fingeren - det er jo der en hører til! [:)]
Måtte gå uten gifteringen min fra August(2005) til Januar(2006) pga vatn i kroppen[:(], men no kan eg fortsatt ha den på meg[:D][:D][:D]
Må sjekke litt innimellom, men joda - klarer fint å snu på den og løsne på den ennå[;)]
Har mannen min sin rundt halsen når han er på jobb, då - der er det en sikkerhetsrisiko å ha ring på seg[:'(]
(når han er verneombud så er jo alle sånne "sikkerhetsrisikoer" ekstra viktig å følge - skal jo gå foran med et godt eksempel, da[8|])
Ringen er på fingen min også!! Skjønner veeldig godt hvordan det er å måtte ta den av, blir liksom litt "naken" [:)] Men, å ha den rundt halsen er jo et godt alternativ da!!!!![:)][8D][:)]