snufs.

ms.bonita

Gift med forumet
i dag måtte eg ta av meg forlovesesringen min[:(] var så hoven i fingrane at det var nettsåvidt det gjekk.. etter 3 år med ringen på så føle eg meg nesten litt naken...[8D] så då får den vere smykke ei stund framover.

uff da,ikke noe kjekt å ta den av seg nei... jeg har ikke måtte gjort det enda men er forberedt[8D] når du har den rundt halsen er den nærmere hjerte da

Jeg måtte ta av min en periode jeg også, men en liten tur til akupunktøren fikset vannet i kroppen
og ringen passet igjen. Deilig å ha den tilbake på fingeren - det er jo der en hører til! [:)]

hehe, huff da! Men heldigvis er det en "god" grunn til det!![:D] kunna vært verre! [:)]

ORIGINAL: Catrine2

hehe, huff da! Men heldigvis er det en "god" grunn til det!![:D] kunna vært verre! [:)]

[:D] Signerer!

ORIGINAL: Trine82

huff skjønner at det var kjedelig, men om en liten stund passer den igjen [:)]

signerer

jepp en overleve jo[:D] bedre å ta den av en å måtte klippe den av!![;)]

Måtte gå uten gifteringen min fra August(2005) til Januar(2006) pga vatn i kroppen[:(], men no kan eg fortsatt ha den på meg[:D][:D][:D]

Må sjekke litt innimellom, men joda - klarer fint å snu på den og løsne på den ennå[;)]

Har mannen min sin rundt halsen når han er på jobb, då - der er det en sikkerhetsrisiko å ha ring på seg[:'(]
(når han er verneombud så er jo alle sånne "sikkerhetsrisikoer" ekstra viktig å følge - skal jo gå foran med et godt eksempel, da[8|])

Jeg tokk av meg ringen forrige uke, sitter ofte å tar på fingeren eller titter,merker at noe mangler[;)]

Heldigvis passer ringen ennå ,men kjenner til den tomme følelsen når den ikke er på fingeren ,må som regel gå uten den på jobb

Ringen er på fingen min også!! Skjønner veeldig godt hvordan det er å måtte ta den av, blir liksom litt "naken" [:)] Men, å ha den rundt halsen er jo et godt alternativ da!!!!![:)][8D][:)]

ORIGINAL: tinejento

ORIGINAL: Trine82

huff skjønner at det var kjedelig, men om en liten stund passer den igjen [:)]

signerer

SIGNERER JEG OG.[;)]

Back
Topp