Snufs!

* Lene *

Flørter med forumet
..og hulk og skrik og vræl, osv... [:(]

Min sønn er reist. Med tog. Til Tønsberg. Han skal i dåp til sin lille fetter, og reiste sammen med sin farmor, Noramora og lilletante Ingrid på 8 år.

Svigermor hadde bestilt gratisbillett til ham og skulle lyve og si at han ikke var 3 enda. Om de spør ham, han drar frem sine tre fingre og sier "Æ e TREEEEE år, æ!!!", så skulle hun si at det ikke er sant. At han blir det snart og bare gleder seg til bursdagen sin... [:'(] Jeg sa at hun får ikke lov til å si det så han hører det. Skal hun lære ham å lyve...??? Eller skal hun la ham tro at han har misforstått hele greia?? Stakkar liten. Jeg håper de ikke spør. [&o]

Hun ville ikke ha med vogn heller. Ikke i utgangspunktet. Hva hadde hun planlagt å gjøre når han skulle sove? De er jo ikke fremme før nærmere ett om natta! [&:] Og hun har med masse pikkpakk. Hun hadde ikke fått til å bære ham... Hun mente hun kunne holde ham våken så han kunne gå selv. Jeg sendte med vogna. Ikke f... om jeg hadde sendt ham uten.

Da vi skulle kjøre til toget fikk han feber. Stakkars liten. Han var varm og slapp og hadde matte, røde øyne. [:o] Jeg ga ham en paracet, og spurte svigermor om hun fortsatt ville ha ham med. Hun sa at hun ville det, så da sendte jeg ham avgårde. Han har jo gledet seg så masse til å ta tog! Han sovnet i bilen, og sov seg inn på toget. Han sover nok store deler av togturen.

Tipper svigermor er glad jeg tok med vogna! [8D]

Nå ser jeg ham ikke før mandag kveld. Jeg kommer til å savne lille gullungen min. Det er ikke noe gøy å sende fra seg en syk, sovende gutt som man ikke engang fikk sagt ordentlig hadet til. Men det går nok fint. Han kommer til å kose seg, og jeg får prøve å kose meg så godt jeg kan her hjemme.

Stakkars meg. [:(]

Huffa[:(]Skjønner det ikke ble den avskjeden du hadde tenkt deg men du skal se han råkoser seg på tur med farmora si vetu[:D]klem

Jeg håper det... [8|]

[:)]

Det går nok helst godt [;)] Veit korleis det er når ein avskjeden ikkje blir heilt som planlagt, men ungane storkosa seg som regel [;)] [:)] Nyt tida uten barn du, dei kjem fort nok heimatt! [:D]

Usj! Å sende de fra seg småsyke uten skikkelig hadet er ikke noe kjekt. Men det kommer nok til å gå veldig bra, som du sier!
Håper dere klarer å kose dere hjemme, det er jo litt deilig med skikkelig kjærestetid/barnefri innimellom også! [:)]

Usj så kjipt! Jeg hadde sikkert slått meg vrang og holdt han hjemme jeg da, men det gikk sikkert helt fint! [:)] Har du hørt hvordan det går med formen hans?

Han er visstnok i kjempeform. [:)] Og han storkoser seg. Så det var nok greit at han dro.

BTW, Teddy: Balle lurer på om du ikke kan blafre litt med boobsa til ham. (Han sitter her nemlig, og syns det er så lenge siden sist...)

Uff da, kjedelig når det skal bli slik.
Kan forøvrig informere om at barn reiser gratis inntil FIRE år, så han kan si han er tre så mye han bare vil. [:)]
Håper svigermor skjønner hvor takknemlig hun skal være for den vogna etterhvert. [;)]
Og at lillegutt blir kjapt frisk igjen, og at du klarer å nyte alenetiden.

Hahaha.. Der ser du! Svigermor var så opptatt av å snike ham på toget at hun ikke så at han faktisk enda reiser gratis!!! [8D]

Jeg har kost meg litt, altså. Men det blir nyyydelig å få ham hjem imorgen kveld. [;)]

Back
Topp