Snufs...

Ren85

Glad i forumet
Har akkurat kjørt samboeren til flyplassen. Han skal være 14 dager i Kina i forbindelse med jobb.
Og han hadde ikke lyst å reise i det hele tatt. Han ville ikke reise fra jentene sine[:(]

Savner han allerede og det hjelper ikke med hormoner nå. Bare gråter hvis jeg tenker på han
Og det er jo alt for dyrt å ringe til hverandre når han er der [:(]

Håper de 14 dagene går fort!!

Skjønner at det er tungt, men tenk så deeeeilig det blir å se hverandre igjen? Så har du jo oss her inne!

Sender deg en klem, så satser vi på at disse 14 dagene bare flyyyr avgårde!

ORIGINAL: SillyDilly

Skjønner at det er tungt, men tenk så deeeeilig det blir å se hverandre igjen? Så har du jo oss her inne!

uff, akkurat samme her! kjørte ham til flyplassen i set, og nå venter 15 netter og 14 dager uten mannen.. :( han jobber i nordsjøen, så burde blitt vant til det men jeg synes det er like tungt og trist hveeer gang.. [:(]
er han ofte vekke med jobben da eller er det et engangstilfelle? kan dessverre ikke si det går fort, selv synes jeg de 4 ukene han er hjemme går myyye fortere enn de 2 han er borte, men man overlever! [;)] og i disse dager er det jo også ekstra mye og tenke på og flede seg over i tillegg.. [;)]

*sukk* Min mann reiste masse med jobb de første månedene av året også. Men tenk så deilig det er når han kommer hjem da og så kjøper han sikkert med noe til dere. Min mann fikk i oppgave å kjøpe en gave til babyen hver gang han var borte, så var det spennende å se hva han kom hjem med. Søte bodyer med morsomme og søte tekster på.

Dere kan jo sende sms til hverandre. Mms pleier ikke alltid funke fra asia, men vanlig sms pleier ikke koste så mye mer så det kan dere jo bruke. Da kan dere hvertfall ha litt kontakt og så er det så koselig å få meldingene. Og så har det ikke så mye å si om han er opptatt med jobbing eller om dere sover på ulike tidspunkter for da leser og svarer man bare når det passer. [;)] Kanskje du kan sende melding til ham når du er sikker på at han er på flyet? Ønske ham velkommen til Kina og si du håper reisen var bra og at du er glad i ham? Det er jo en superkoselig melding å få når han lander og er sliten etter reisen. Han savner nok deg mye også selv om han har mye å gjøre. [:)]

uff, så kjedelig. Skjønner det er ekstra trasig nå som du er gravid! Får håpe de 2 neste ukene går kjeeeempe fort! [:)][:)]

mannen min reiser til tyrkia og blir borte i 33 dager til fradan[8|] kommer vell til å sippe i en hel mnd... sender deg trøsteklem...[:)]

Sååå kjipt! Men et tips (har jobbet en del i kina tidligere) - bruk Skype! da kan dere ringe fra pc til pc uten å betale telleskritt. Du kan prate i høytaleren/mikrofonen på pc'en evnt kjøpe et billig headset. Skype lastes gratis ned fra skype.com. [:D]

Skjønner god du syns det er trist..orker ikke ha mannen borte en hel helg engang.. Får håpe de 14 dagene går fort, du får prøve finne på ting du liker og kose deg litt så går det bra[:)]

Tusen takk for alle oppmuntrende meldinger. Herlige jenter dere[:D]  Nå er samboeren kommet trygt frem til Beijing og har reist videre til Hong Kong. Han har fått kjøpt ringkontantkort til en gammel mobil der nede. Isteden for å bruke iphone. For det er vist litt billigere og lettere å bruke. Så nå kan jeg høre stemmen han en gang imellom[:D] Herlig...

Har en flott venninne som har kommet hit og er "samboeren" min i noen dager. Kjempe søtt av henne. For jeg er jo så mørkredd!! hehe.

Håper dagene går fort for dere andre som også skal være uten samboeren i mange dager[;)] 

Klem til alle fra en som er glad for at våren begynner å vise seg fra sin beste side[:D]

Ikke noe gøy når dem reiser bort nei.. Synes dere nesten er heldige som har samboere som er bort i "bare" 14 dager, samboer'n min har 28 dagers turnus på havet, hehe...

Jeg pleier å trøste meg med at vi får tid til å virkelig savne hverandre, vi krangler nok mye midre enn mange andre...1 gang i løpet av de 6 mnd jeg har vært gravid (å det var jo selfølgelig jeg som startet den for en liten fille ting, hehe:P) og før det så har vi ikke kranglet.
Så hver gang han reiser så begynner jeg på nytt å telle dager og timer til jeg får han hjem igjen. Å gleder meg til det...

Så for at vi skal klare oss igjennom dette så må jeg se positivt på det[:)]
Så mye som jeg klarer ihvertfall.

Håper tiden går raskt for din den[:)] Sånn som den pleier å gjøre for meg, prøver å holde meg opptatt med venner og familie når han er bort. Litt være nå når jeg er gravid da, hehe[:D]

Sender deg en stor klem og håper det hjelper litt[:)]

Back
Topp