snufs.. synd på meg

panterinnen

Gift med forumet
Var ute i går jeg, hadde dressa meg opp og gjort meg selv kjempefin[:)] synes jeg da og gledet meg som en gal.
Endelig skulle jeg ut, venninnene mine var såååå gira på å ha meg med vettu. ja, tankte jeg dette fortjener jeg..
Så kommer jeg til venninna og mannen min i åtte tiden da. Da er det bare jeg som har kommet og de sitter å ser på fotballkamp... Ca 30 min etter så kommer det ett vennepar av dem, vi har så vidt begynt å drikke.
Så spør jeg venninna mi om hvor vi skal ut i kveld.. jooo... vet ikke helt om jeg vil ut jeg da men sier hun. Jeg kjente jeg begynte å bli irritert..

Så kom da 2 venninner til (eller hun ene hadde bedt seg selv, og jeg kunne spart meg for henne.. prøver å egle seg innpå mine venner, typen hennes som er min venn) Joda men hun g typen hadde da gjort det slutt så hun orket ingen ting.. Var så nedfor. Og hun andre da som hadde ordnet dette.nei hun hadde så vondt i hodet at hun orket ikke drikke en gang!!!

FY F*** det er dårlig gjort. Da kan dem la være å ordne noe også... jeg får gå ut 4 ganger i året ca.. da vil jeg gjerne ha det gøy, men det blir alltid sånn. Vært bedre å ha vært hjemme og fått sovet.
Måtte vente på taxi i 1 time seriøst så var ikke hjemme før halv tre.. fikk lagt meg tre og minsten våknet ti på halv syv...

JEG ER TRØTT!!!

du ¨får ta en helg til oslo og bli med oss ute etter at yngene har kommet da blir det skikkelig rairai

Bli med å feste med meg så skal jeg gi deg hæla i taket, meg og den dissende jolanta.

hehe.. blir med på fest jeg så lenge folka kan feste her [:D][:D][:D] gidder ikke sutrete kjerringer..hehe..

Back
Topp