snufs, snufs :)

Tjolahopp

Glad i forumet
Nå har jeg sett seks episoder av jordmødrene på rappen. Og jeg griner og griner! Gleder meg så til det er min tur! Sukk :)

Har begynt å sett meg opp igjen jeg også.. herlig serie og sitte å se på - spesielt nå!!

Det begynte jeg også å se her om dagen, men det bare hakket hele tiden, så jeg ga opp. Mulig internettlinjen min er for dårlig. Men husker jeg lå å så alle episodene før jeg skulle til jordmor den dagen den kommende storebror ble født. Jeg hadde jordmortime kl. 13 og måtte få tiden til å gå :) Litt rart å se det igjen nå, for det setter meg 2 år tilbake i tid :)

Hvor ser man dette? Jeg har ikke TV signaler, og kommer sikkert ikke til å ha det der vi bor nå heller, men det er mange serier jeg har lyst å se, som ikke akkurat er populært å laste opp på torrentsidene jeg bruker ;p

Mortania skrev:
Hvor ser man dette? Jeg har ikke TV signaler, og kommer sikkert ikke til å ha det der vi bor nå heller, men det er mange serier jeg har lyst å se, som ikke akkurat er populært å laste opp på torrentsidene jeg bruker ;p

Jordmødrene ligger på nrk.no -nettTv :)

Back
Topp