Jærbu
Glad i forumet
Det gikk rett til h......[&:][:(]
Ingen av de 2 fryse eggene øverlevde[:(]
Er dritt leie meg nå,hva så opptimist men nei.
Fikk tilbud om nytt førsøk med uttak i uke 37,men akkurat nå så tenker jeg. Ja si det vet ikkke selv helt hva jeg tenker en gang. Alle tanker er negative[&:]
Men får vel vente til legen ringer meg i dag,får høre med han hva han mener.
Men ønsker alle en god sommer så får jeg å mannen ta sommeren til hjelp å finne ut hva vi skal gjøre.
__________________________________________________________________________________________________________
Jaja hva ikke verst det da,jeg trudde de hadde glemt meg ut i Haugesund.
Men nå i kveld så ringte Legen fra Haugesund,kl 18 av alle ting.
Ville ha meg inn til undersøkelse(jeg huska det navne på den undersøkelsen i 5 min[8D]).
Skal ta en del spes blodprøver sa han å sjekka livmorhula å eggstokker å div.
Han ville ta den undersøkelsen i August.
Så da får vi vente på resultatene fra den undersøkelsen,før vi kan bestemme oss.[8D][8D]
Jaja får ta å leve livet litt i sommer,bli med venner på festivaler og slikt.
For live stopper litt opp når du holder på med denne prossesen[:)](det gjør det hos oss hvertfall[:)])
Ble litt langt dette,men jaja
Stor sommer klem til dere alle[:)][:)][:)][:)][:)]
Ingen av de 2 fryse eggene øverlevde[:(]
Er dritt leie meg nå,hva så opptimist men nei.
Fikk tilbud om nytt førsøk med uttak i uke 37,men akkurat nå så tenker jeg. Ja si det vet ikkke selv helt hva jeg tenker en gang. Alle tanker er negative[&:]
Men får vel vente til legen ringer meg i dag,får høre med han hva han mener.
Men ønsker alle en god sommer så får jeg å mannen ta sommeren til hjelp å finne ut hva vi skal gjøre.
__________________________________________________________________________________________________________
Jaja hva ikke verst det da,jeg trudde de hadde glemt meg ut i Haugesund.
Men nå i kveld så ringte Legen fra Haugesund,kl 18 av alle ting.
Ville ha meg inn til undersøkelse(jeg huska det navne på den undersøkelsen i 5 min[8D]).
Skal ta en del spes blodprøver sa han å sjekka livmorhula å eggstokker å div.
Han ville ta den undersøkelsen i August.
Så da får vi vente på resultatene fra den undersøkelsen,før vi kan bestemme oss.[8D][8D]
Jaja får ta å leve livet litt i sommer,bli med venner på festivaler og slikt.
For live stopper litt opp når du holder på med denne prossesen[:)](det gjør det hos oss hvertfall[:)])
Ble litt langt dette,men jaja
Stor sommer klem til dere alle[:)][:)][:)][:)][:)]