Snufs....Oppdatering...litt lang

Jærbu

Glad i forumet
Det gikk rett til h......[&:][:(]
Ingen av de 2 fryse eggene øverlevde[:(]
Er dritt leie meg nå,hva så opptimist men nei.
Fikk tilbud om nytt førsøk med uttak i uke 37,men akkurat nå så tenker jeg. Ja si det vet ikkke selv helt hva jeg tenker en gang. Alle tanker er negative[&:]
Men får vel vente til legen ringer meg i dag,får høre med han hva han mener.

Men ønsker alle en god sommer så får jeg å mannen ta sommeren til hjelp å finne ut hva vi skal gjøre.
__________________________________________________________________________________________________________

Jaja hva ikke verst det da,jeg trudde de hadde glemt meg ut i Haugesund.
Men nå i kveld så ringte Legen fra Haugesund,kl 18 av alle ting.
Ville ha meg inn til undersøkelse(jeg huska det navne på den undersøkelsen i 5 min[8D]).
Skal ta en del spes blodprøver sa han å sjekka livmorhula å eggstokker å div.
Han ville ta den undersøkelsen i August.
Så da får vi vente på resultatene fra den undersøkelsen,før vi kan bestemme oss.[8D][8D]
Jaja får ta å leve livet litt i sommer,bli med venner på festivaler og slikt.
For live stopper litt opp når du holder på med denne prossesen[:)](det gjør det hos oss hvertfall[:)])
Ble litt langt dette,men jaja
Stor sommer klem til dere alle[:)][:)][:)][:)][:)]

Neeei[:(][:(]Det var trist Jærbu[:(]

Håper dere kommer frem til en løsning etter sommeren. Av og til er det godt å ta seg en pust i bakken,og få ting litt på avstand før dere bestemmer dere[:)]
Stor sommer klem til deg

Uff nei og nei[:(][:(][:(] Håper tankene blir litt klarere etter en stund og når dere får summet dere litt[:)] Så håper vi legen har noen gode råd når du får snakket med h*n.... Dere får nyte sommeren og ta vare på hverandre nå framover....

*mange gode klemmer*

Uff, så forferdelig kjedelig Jærbu!!! [:'(][&o]
Vet litt hvordan du har det nå, for hadde selv to egg på frys som jeg skulle sette inn denne mnd. De overlevde heller ikke opptining. Jeg også var som deg, kjempe positiv denne gangen og gleda meg masse til å ruge igjen... Føler med deg!!!! Heldigvis greier man på en eller annen måte å innse fakta og komme seg ovenpå igjen. Men det koster noen dager med tårer og frustrasjon!!!

Hvis eggene var av dårlig kvalitet, har jeg i ettertid tenkt at da var det bedre å ikke få sette de inn, enn å ruge på ett av dem i to uker, og så få TR og nedtur igjen. Nå kjenner legene oss bedre, du får kanskje som meg, litt andre doser på sprøyter eller lignende og jeg er optimistisk og tror at vi begge skal lykkes på neste forsøk! Sender deg en god klem, Jærbu! Håper du får en fantastisk god sommer, og at legen har noen trøstende ord til deg når h*n ringer i dag!

å nei , det var trist...... mange gode klemmer herifra

Åneeeei [:(] dette var veldig tris og lese. Håper det snart blir deres tur også. Stooor klem til dere

ORIGINAL: ..Lykke..

Neeei[:(][:(]Det var trist Jærbu[:(]

Håper dere kommer frem til en løsning etter sommeren. Av og til er det godt å ta seg en pust i bakken,og få ting litt på avstand før dere bestemmer dere[:)]
Stor sommer klem til deg

Signerer

kjedelig. men dere har jo en plan videre, lykke til med undersøkelsen

nei og nei så dumt[:(][:(]sender deg en stor trøsteklem

ORIGINAL: fano

Åneeeei [:(] dette var veldig trist å lese. Håper det snart blir deres tur også. Stooor klem til dere

Back
Topp