snufs.. da var den epoken over også..

Dollface

Forumet er livet
VIP
for nå ringte onklen min og lurte på om det var veldig dumt om jeg ikke fikk julegave i år... [X(] (jeg og alle andre over 18 i familien..)

I tillegg har jeg og gubben kjøpt felles gave til hverandre..
Noe som betyr at jeg nesten ikke får pakker i år [&:]

BUHUUUUUUU!!!!!

sånn er det blitt her og! og det er så trit for jeg ELSKER pakker[:D]
men heldigvis klarer ikke han lille her å pakke opp sine pakker så jeg får pakke opp de da[8D]

ORIGINAL: Bymusa

He he, jeg tror jeg får den nette sum av 2 gaver til meg selv i år. Med tanke på at jeg kjøper 23, så er det litt kjedeligt[8D]

jeg foreslo at han kunne sette inn et beløp på kontoen til fondet for miljøskadede triner da.. men han beit ikke på [:-]

ORIGINAL: Bare Kari

Har ikke fått pakker med tanter og onkler siden jeg var konfirmert. Men mamma er flink til å skjemme oss bort da[8D]

det er problemet her nemlig, for alle de jeg omgås med ser ikke helt gleden i pakker - det er jo for barna!
Men som jeg har presisert veldig hardt for mamma i år - så er jeg hennes barn fremdeles, og jeg fortjener MASSE pakker! [:D]

Her går det mest på gaver fra mamma og pappa, og så gir jo jeg og søster'n til hverandre, da. [:)]
Fikk av eksmannen da vi var sammen, og av svigermor - fikk faktisk fra henne i fjor også. [:)]

Men ja, savner barndommen med gaver fra tanter, onkler, kusiner og fettere, besteforeldre i livet osv. [8|]

Hehehe.... Kjenner meg sånn igjen [:D]

jeg får bare av mannen,besteforeldra mine,og mamma og pappa..
i år fikk jeg ikke av noen av onklene mine..

men cassie orker ike pake opp alle gavene sine så får hjelpe ho oxo[8D]

ORIGINAL: Marlu

huff ja [&o]

[8D]

lurer på hvordan det blir i år, ettr jeg har fått barn [8|]

ifjor fikk jeg gave fra nesten alle onkler og tanter (og jeg har maaange) fikk faktisk fra noen "voksne" kusiner og fettre og [8D]

Jeg nærmer meg midten av 20-årene og må nok se enden på moroa jeg og [:D]

jeg er bare 28ogethalvt.. syns det er alt for tidlig å slutte med gaver.. men men..[X(] 

Men så syns jeg òg det er syyyykt gøy å få pakker til ungene.

Røsker pakkene fra dem "MIN MIN MIN MIN!!!"[8D]

he he...[&:]jeg merket stor forskjell da noen sluttet å gi gave til oss.det var etter vi var komfirmert. Men vi får en del gaver likevel[:)]

Trist å bli voksen[:D]

Får ikke så mye gaver her heller[:(]

Vi søstrene har slutta og kjøpe gaver til hverandre, så jeg får vel fra pappa, svigermor og...gubben, kanskje...? Men det er heeelt greit, jula er barnas tid[:)]

Får ikke mye vi heller. Dvs. vi har allerede fått gaver av mine og hans foreldre, vi skylder moren hans tusen fra før så vi får liksom de da, så slipper vi å betale de tilbake, hehe. Og av mine foreldres, kommer min far her i morgen og skal flise kjøkkenet våres, det blir bra.

Men ellers er det kanskje et par pakker jeg får alene, kanskje, vet ikke.

Uff...
høres veldig kjedelig ut..
Får sinnsykt med julegaver fremdeles.. å i år skal familien vist nok prøve å kjøpe en vær til meg å mannen så gudd.. blir masse gaver.. hmm.. skakke klage men hvor finner man plass til alt man får[8D]

Jeg får ikke så mange pakker jeg heller, fra foreldre og besteforeldre, samt sambo.. men synes ikke det er så kjipt egentlig [:)] Det er jo de nærmeste som kjenner meg best, og vet hva jeg ønsker meg. Ellers ender jeg ofte opp med å få en leopardmønstra veske eller noe i den dur som ikke er min stil i det hele tatt (misforstå meg rett, er jo koselig å få gaver, men føler ofte det er bare å kjøpe for å kjøpe om du forstår..[8|])

Men gavene til lillegutt er jo kjempespennende [:D]

Kjedelig å bli voksen[;)]

Ja ikke mye pakker under treeet til meg lengre heller...uff kjipt å bli voksen[;)]

Du får spørre Tobias om du kan få åpne noen av hannes![8D][:D]

forferdelig trist, elsker pakker.

Men etter jeg fikk barn, så da er det en del jeg får pakket opp likevel. Syns det er like stas åpne dems gaver jeg, blir like glad som om det skulle vært min.

Vi åpner annenhver[:D]

Ikke alt er lett med å være voksen[:D]

Back
Topp