Snue om morgenen

Sonniken

Elsker forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberbarna 19
Lillegutt er ofte litt tett i nesen om morgenen, men så gir det seg når vi har stått opp og jeg har fått tatt bort evt. snue som kommer ut. I dag var det ekstra gale da, han fikk nesten ikke puste med nesen før vi stod opp.. Han var så fortvila og sint lenge etterpå stakkar :( <3 Han våkna jo veldig sulten, men var jo ikke så lett for ham å drikke når han var så tett.

Andre som opplever at babyene blir snørrete uten at de er forkjøla? (Tviler jo egentlig på forkjølelse, siden allmenntilstanden er bra og han er lite tett resten av dagene)

Lille her er titt og ofte tett i nesa til alle døgnets tider. Gjerne buser og/eller snørr også... Tror det er ganske normalt at de lett blir tett når de er så små:) Bruker saltvannsdråper før måltider om hu er veldig tett.

Emilie er tett hver morgen, men her regner jeg med hun er forkjølet ettersom både jeg og storebror er forkjølet...
Dog merker jeg ingenting annet på henne enn at hun har masse snørr (suger ut masser morgen og kveld) og at hun nyser i ny og ne, så kanskje det kan være en forkjølelse til dere og?

Greit å høre at det er normalt hvertfall da :)
Han virker jo frisk og rask, men han blir jo irritert av tett nese såklart.. Bruker saltvannsdråper ja, og føler det hjelper :) Har kjøpt saltvannssprayen til OtryBaby, men står den ikke skal brukes før 3 måneder? Så jeg har ikke villet bruke den enda.

Jeg er jo konstant litt tett i nesa selv, så kanskje ikke så unormalt.. Blir så lett bekymra når det gjelder lillegutt <3 <3

Back
Topp