Snudd seg??

Linka

Gift med forumet
Da jeg var hos legen sa han at babyen foreløpig ligger i seteleie. Spurte når det var vanlig at de snudde seg og han sa at de gjorde det i disse tider. Noen som har fått bekreftet at de har snudd seg og at hodet har festet seg???

Klem

Ingen har sagt noe til meg om hvilken vei Lille Pling ligger[8|]
må huske å spørre jordmor om det neste gang jeg er der.. hun er veldig flink til å forklare alt hun kjenner om hvor babyen ligger og sånn, så jeg tenker hun hadde kommentert det om det var noe som var viktig for meg å vite.. -men på den annen side så vet hun at jeg har veldig sykehusskrekk og at jeg er litt bekymra, da, så det kan jo hende at hun bare vil skåne meg en stund til[;)]

Tvilling 1 har stort sett ligget i hodeleie, mens tvilling 2 har holdt seg i seteleie. Har fått beskjed om at de kan snu seg nesten helt fram til fødselen. Hodet fester seg gjerne ikke før 1 uker før fødselen, eller rett før hvis du er 2. gangs fødende.

Jeg tror min ligger på tvers enda jeg. Kjenner hodet i den ene siden og beina i den andre. Husker rett og slett ikke når de andre to snudde seg og festet seg!

Back
Topp