Snudd seg?

Line82

Betatt av forumet
Har alle barna i født i april snudd seg? Min gutt blir 4 mnd 16 april og har enda ikke snudd seg.. er det normalt eller er han unormal??

tor henrik snur seg til begge sider..men har ikke snudd seg rundt på magen ennå..men d kommer nok.han blir 4 mnd nå på onsdag..plutselig så snur han seg skal du se...[:D] 

Jeg har lest i spebarnsspesial som blir utgitt gjennom sandvik.. Det begynner  å snu  rundt  frafire til fem mnd.. Min klarer delvis og snu seg , men han klarer ikke å få med seg hodet, hodet hans er stor i forhold til kroppen.. så hodet blir liggende etter.. for et syn.. Men her om dagen mistet jeg han ned fra sofaen, et ukontrollert øyeblikk , han hadde vist klart å snu seg[:(]

Eskil snur seg fra mage til rygg. Det har han gjort i 3 uker ca. Han er 3 mnd og 1 uke

Christoffer snur seg fra side til side og virrer rundt på teppet (og utenfor..).. men han har ikke snudd seg rundt. han liker ikke å ligge på magen heller!! men tror det e like før han havner på magen fra ryggligende! kaver noe voldsomt hvertfall... hihi

Alexander snur seg fra rygg til mage det har han gjort i en uke no .. det e kjempe artig ... 

John Arian har snudd seg fra rygg til mage siden han var 3mnd og 3 uker gammel [:)]

Sara har snudd seg fra rygg til mage siden hun var ca 3,5 mnd..

ORIGINAL: Line82

Har alle barna i født i april snudd seg? Min gutt blir 4 mnd 16 april og har enda ikke snudd seg.. er det normalt eller er han unormal??

Tror gutten din er helt normal jeg![:D] Alle barn er forskjellige, og de utvikler seg veldig forskjellig. La gutten din ligge på et teppe på gulvet, og utforske sin egen motroikk. Plutselig snur han seg han også! Her er det bare en av tvillingene som snur seg, og da kun fra mage til rygg (feil å si snu, hun velter seg rund..[:D])

Det er naturlig for barnet ditt. Det kommer snart[;)][:)]

Back
Topp