Snudd seg til andre siden...

Turid:)

Andre møte med forumet
I de siste månedene har lillegutt ligget med hodet ned (enda ikke festet, men godt ned i bekkenet i følge jm og lege), rumpa på venstre side og føttene på høyre side, men plutselig i går kveld begynte jeg å kjenne spark på venstre side og rumpa trykt godt ut på høyre side... Er det vanlig at de snur seg sånn så sent? (er i uke 38+5) 
Noen med erfaringer?

Jeg lurte på det samme her om dagen. Mi ligger på samme måte som din. Og sparker mot høyre. Plutselig en dag kjente jeg sparking på venstre, og hikking like ved navlen. Da ble jeg litt skeptisk. Men fant ikke noe godt svar på om det er vanlig at de snur seg fra hodeleie så sent. 

Heldigvis varte det bare et døgn eller noe sånt, så var hun på plass i "favoritt-stillingen". Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg. Men jeg tenkte at hvis endringen ble varig, så skulle jeg ringe jordmor for å høre i alle fall. Så det er kanskje det eneste tipset jeg har. Kjedelig å gå rundt å være urolig for fødselen av den grunn, så da er det bedre å spørre. Kanskje får du kommet inn på en liten sjekk og får høre om alt er normalt :)

Takk før svar :) Etter å ha lie "feil vei" i heile natt snudde han sæ tebake i den vante stillinga i formiddag :) 

Så bra :) Ja, de vender vel fort tilbake til favorittplasseringa si. Hehe.

Nå håper jeg bare hun synker litt ned i bekkenet snart. Det begynner å bli litt trangt, og lungene krangler om plass.. ;)

Han lille her snur seg også litt, men har en favorittstilling som du beskriver.. :) Jeg håper også at han synker litt ned snart, da halsbrann og tungpust begynner å bli slitsomt... Men jeg lurer på om han kanskje er på vei litt ned, for i løpet av det siste døgnet kjenner jeg mye stikkinger og økt tyngdefølelse nedover der... Noen som vet om en kan kjenne dette på denne måten?

marutt skrev:
Han lille her snur seg også litt, men har en favorittstilling som du beskriver.. :) Jeg håper også at han synker litt ned snart, da halsbrann og tungpust begynner å bli slitsomt... Men jeg lurer på om han kanskje er på vei litt ned, for i løpet av det siste døgnet kjenner jeg mye stikkinger og økt tyngdefølelse nedover der... Noen som vet om en kan kjenne dette på denne måten?

Kan ikke skjønne annet en at det er et godt tegn i alle fall ;) Jeg kjenner lite sånt 
meeen det blir vel ;)

Kan ikke skjønne annet en at det er et godt tegn i alle fall ;) Jeg kjenner lite sånt 
meeen det blir vel ;)

Det er det jeg tenker også. Vondt gjør det, plagsomt er det, men jeg fryder meg :p
Weird... hehe

marutt skrev:

meeen det blir vel ;)

Det er det jeg tenker også. Vondt gjør det, plagsomt er det, men jeg fryder meg :p
Weird... hehe

Hehe. Men det er jo dette vi venter på ;p Det er en rar følelse da.. Å vente på at det skal bli vondt... Men åh så kjekt det skal bli å treffe den nye verdensborgeren :)

Ja det blir fantastisk! :)

Må si, det mest plagsomme nå er faktisk hikkingen. Jeg blir så kvalm av det ;p haha... Og om fire uker er alt dette glemt... 

Back
Topp