Snudd seg på magen

mammatilceline

Andre møte med forumet
Har babysen deres snudd seg enda? Snuppa her snudde seg for 2 dager siden og gjør ikke annet om dagen :D (4mnd5dager) Så fort jeg legger hun på ryggen, ruller hun over med en gang! :)
 
Så artig! Ikke noe rulling her enda, hu prøver men har en hånd i veien


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nei. Han snur seg til siden og roterer rundt, om det gir mening. Men ikke snudd seg rundt enda nei
 
Har snudd seg selv noen ganger ja, men syns ikke det er noen høydare å ligge på magen. Kan snu fra mage til rygg også, men ikke alltid han kommer på hvordan man gjorde det ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jepp, dagen før han ble 3 mnd begynte han å gjøre det på gulvet/leketeppet, da hadde han allerede gjort det en stund på mykt underlag som i senga :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Fra mage til rygg.

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
 
Her har det også gått fra mage til rygg for første gang idag:)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Det er nok fra rygg til mage som er vanskeligst for de små, og dette omtales som en av milepælene. Det er for å krabbe de må lære det først. :) Fra mage til rygg er ikke så utfordrende, men veldig kjekt når du vil ha en pause fra mageleie! ;)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Min lille rullet fra rygg til mage første gang da han var 3 måneder og 3 uker. Skal bare ligge på magen :) Straks 5 måneder nå.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hmm.. e det berre min unge som ikkje har gidda å prøve på sånt endå? :p
 
Han snudde seg fra magen til ryggen før. Men har slutta nå. Han prøver litt på å snu seg fra ryggen til magen, men får det ikke helt til.

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
...og idag knakk han koden - over på mageleie så snart muligheten byr seg :D

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
 
Lykke har snudd seg fra rygg til mage siden hun var 3 mnd, hun har større problemer å snu andre veien, fra mage til rygg, men har gjort det noen få ganger...gjorde det på stellebordet faktisk!!!!


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Endelig snudde ho seg!!!
 
Vesla har snudd seg frå mage til rygg idag :) meeen, lurer på om ho velta :p

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp