Snudd døgnrytme, flere?

TJ

Forelsket i forumet
Jeg får ikke sove om nettene... jeg ligger liksom bare å vrir meg til typ 04 om morgenen... Sånn har det vært de andre gangene jrg har vært gravid også... Er det flere som har det sånn? Forventer det mer når magen er i veien, ikke nå :p
 
Jeg får ikke sove om nettene... jeg ligger liksom bare å vrir meg til typ 04 om morgenen... Sånn har det vært de andre gangene jrg har vært gravid også... Er det flere som har det sånn? Forventer det mer når magen er i veien, ikke nå :p
Samme her , sover ingeting om nettene .. er heldi om jeg får sove 1-2 timer på kvelden fra 21-23, Men om natta her jeg våken , ligger kun å vrir meg rundt .. å når jeg skal stå opp er jeg helt ødelagt :/ vært slik i en uke nå .. å sjønner ikke hva jeg skal gjøre .. er jo helt fjern på jobb om dagene :p
 
Damn.... ja jeg kan fint sovne på kvelden, men natta? Ikke sjans! Skole på mandag igjen.....
Og selvsagt sa jeg ja til å møte svoger i 10 tiden, samt kaffe med ei venninne av mannen litt senere på kvelden. Får skylde på forkjølelse eller noe om de lurer på hvorfor jeg er så trøtt :p
 
Jeg sovner fort, men våkner en til to ganger i løpet av natta. Blir trøtt av sånt :p hehe
 
Våkner mange ganger for å tisse. Første som gav meg mistanken om at her burde jeg ta en test.
 
Jeg er stikk motsatt... kan sove hele døgnet:p dvs 1-2 timer på ettermiddag og kl 22.00 er jeg så trøtt at jeg må legge meg igjen.. kan våkne og må tisse iløpet av natta men da er jeg helt i svime, gjør mitt og sovner like fort igjen:p
 
Back
Topp