Snudd døgnet?

tinasv

Blir kjent med forumet
Fikk ikke sove i natt,lillemor var helt turbo i tillegg til at jeg er fullpakket med forkjølelse med altsom hører til: kaktus i halsen, kløpulver i ørene, hodeskalle som kjennes for liten ut til innholdet osv[:'(] Så kl halv fire stod jeg opp, så film på Tv3, syk film foresten,ei som ble gravid med en fra "rommet" graviditeten tok 3! mnd [:)]. Etterpå satte jeg på en maskin klær før jeg jammen begynte å pakke sykehusbaggen.Gikk og la meg noen timer igjen kl6. Håper dette var et engangstilfelle og ikke blir en vane[;)] 

He he he jeg la meg halv 5 i dag tidlig. Satt å så på sessong 2 av prison brake. Knall serie. Link er bare så kjekk[:)]

jeg er så trøtt for tiden at sånn i ti ellve tiden er jeg lagt...men er oppe på do noen ganger om natten og våkner ofte om natten av at ejg ikke finner en god stilling å sove i....

Er og snylte forkjøla her og lille knotten er helt turbo om nettene istedet nå..[&:] Kanskje de merker at vi er syk og lettere å få våken el noe.. på et vis?[:)][8D]

Er og snylte forkjøla her og lille knotten er helt turbo om nettene istedet nå.. Kanskje de merker at vi er syk og lettere å få våken el noe.. på et vis?

Hehe, ja kanskje det[:D]

Kjenner meg så godt igjen!! har nesten ikke sovet i natt... rullerte mellom seng, lenestol og sofa.. uten å ha noe større suksess på soving. Og ender selvfølgelig med å sove en liten lur midt på dagen... eh eller seint.. i kveld sov jeg fra halv åtte til ni...

Forberedelser til kommende månder[:D]    Deilig egentlig å ikke stresse etter klokka men å gjøre akkurat det kroppen mener.. selv om det er litt vanskelig å høre etter..   [;)]

Back
Topp