Streetglowww
Glad i forumet
Klarte å snuble og falle i dag. Fikk tatt meg for med begge hender og ett kne. Føler ikke det gikk utover magen. Men er det noen indikasjoner som sier at jeg burde sjekke at alt er bra? Kjenner vanlig med liv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis morkaka løsner bil en ikke få blødninger da?Hvis kroppen får seg ett «dunk» så kan i værste fall morkaka løsne, så hvis det gikk litt hardt for seg uansett hvilken vei du falt så kan det være greit å sjekke [emoji4] men hvis det bare var ett rolig fall, så hadde jeg ikke bekymret meg.
Blødningene kan forbli innvendig, trur jeg.Hvis morkaka løsner bil en ikke få blødninger da?
Hvis morkaka løsner bil en ikke få blødninger da?
Oki skjønnerBlødningene kan forbli innvendig, trur jeg.
Kan seff detHvorfor ringer du ikke bare føden? De er der for deg, og en viktig del av jobben deres er å svare på slike spørsmål fra bekymrede gravide. Da får du et kvalifisert svar, fort! [emoji4]
Jeg ville ha ringt uansett. Men det er meg [emoji5]Kan seff detmen er ikke spes bekymret da jeg ikke landet på magen. Men bare lurte på om at jeg ikke overså noen helt opplagte ting ;-)
Det går bra med lille morHvordan går det? [emoji4]
Det går bra med lille morvar til vanlig jordmor sjekk på sykehuset i dag
hadde fått time for en stund siden.
Verre med mammaen som har fått en ødelagt skylder. Ingenting å se på røntgen. Så venter på ul av skulder. Lang vente tid:-( noen som vet om greit sted å gå privat på Sørlandet?
Skal sjekkeUff, håper skulderen blir bedre før fødsel [emoji173] vet dessverre ikke med å gå privat på sørlandet. Er det volvat der, det kan jo være et alternativ? Er en del dyrere, mener prisene står på nettsidene deres.
Så bra alt var bra med lillemor [emoji7]