Snublet og datt

Streetglowww

Glad i forumet
Klarte å snuble og falle i dag. Fikk tatt meg for med begge hender og ett kne. Føler ikke det gikk utover magen. Men er det noen indikasjoner som sier at jeg burde sjekke at alt er bra? Kjenner vanlig med liv.

Med mindre du føler at det er noe annerledes eller at det ikke gikk utover magen så trenger du kanskje ikke det. men hvis du er usikker så alltids ta en telefon til lege/jordmor/føden.

Jeg greide selv å falle på isen tidligere i vinter, jeg datt bakover og slo hodet. men siden jeg ikke følte det gikk utover magen og jeg følte at alt var normalt og jeg så an formen utover dagen så valgte jeg å ikke kontakte lege eller føden.

Du må nesten kjenne på det selv :)

Hvis kroppen får seg ett «dunk» så kan i værste fall morkaka løsne, så hvis det gikk litt hardt for seg uansett hvilken vei du falt så kan det være greit å sjekke [emoji4] men hvis det bare var ett rolig fall, så hadde jeg ikke bekymret meg.

Hvis kroppen får seg ett «dunk» så kan i værste fall morkaka løsne, så hvis det gikk litt hardt for seg uansett hvilken vei du falt så kan det være greit å sjekke [emoji4] men hvis det bare var ett rolig fall, så hadde jeg ikke bekymret meg.
Hvis morkaka løsner bil en ikke få blødninger da?

Hvis morkaka løsner bil en ikke få blødninger da?

Hvorfor ringer du ikke bare føden? De er der for deg, og en viktig del av jobben deres er å svare på slike spørsmål fra bekymrede gravide. Da får du et kvalifisert svar, fort! [emoji4]

Hvorfor ringer du ikke bare føden? De er der for deg, og en viktig del av jobben deres er å svare på slike spørsmål fra bekymrede gravide. Da får du et kvalifisert svar, fort! [emoji4]
Kan seff det :-) men er ikke spes bekymret da jeg ikke landet på magen. Men bare lurte på om at jeg ikke overså noen helt opplagte ting ;-)

Hvordan går det? [emoji4]
Det går bra med lille mor :-) var til vanlig jordmor sjekk på sykehuset i dag :-) hadde fått time for en stund siden.
Verre med mammaen som har fått en ødelagt skylder. Ingenting å se på røntgen. Så venter på ul av skulder. Lang vente tid:-( noen som vet om greit sted å gå privat på Sørlandet?

Det går bra med lille mor :-) var til vanlig jordmor sjekk på sykehuset i dag :-) hadde fått time for en stund siden.
Verre med mammaen som har fått en ødelagt skylder. Ingenting å se på røntgen. Så venter på ul av skulder. Lang vente tid:-( noen som vet om greit sted å gå privat på Sørlandet?

Uff, håper skulderen blir bedre før fødsel [emoji173] vet dessverre ikke med å gå privat på sørlandet. Er det volvat der, det kan jo være et alternativ? Er en del dyrere, mener prisene står på nettsidene deres.
Så bra alt var bra med lillemor [emoji7]

Uff, håper skulderen blir bedre før fødsel [emoji173] vet dessverre ikke med å gå privat på sørlandet. Er det volvat der, det kan jo være et alternativ? Er en del dyrere, mener prisene står på nettsidene deres.
Så bra alt var bra med lillemor [emoji7]
Skal sjekke:-) har funnet aleris så langt.

Back
Topp