Snu seg fra mage til rygg!!

Venter_på_3de_spire

Forumet er livet
Når snudde deres små seg fra mage til rygg.

Sigrid snudde seg fra mage til rygg i går.
Lå på magen på gulvet og der snudde hun seg, gjorde det mange ganger[:D][:D][:D]

I går var hun 9uker og 2 dager gammel[:D][:D]

Snuppa har gjort det ved "uhell" noen ganger, tippa over fra mage til rygg fordi hodet er så tungt når det kommer litt over på siden..
[:D]

Hun gjør det så fort vi legger henne ned.
Gjorde det hver gang hun ble lagt på magen i går.

Har ikke snudd seg fra rygg til mage, men legger seg over på sida da.
Har snudd seg rygg mage i senga da, men det er jo ikke det samme som på gulvet.

Her har det vært dårlig med snuing ja. Hun har tippa over to ganger og siste gangen prøvde hun å få det til en gang til virka det som, men det gikk ikke.

Tar det hele med knusende ro, er så deilig at hun er baby og ikke kan alt ennå! [:)] Hun setter seg opp fra halvliggende stilling, holder hodet selv hele tiden og løfta hodet da hun var 11 dager, litt kjapt for oss til tider altså! Faktisk deilig å se at hun ikke har det travelt med alt. [8D]

Første gangen når hun var 5 uker, og har gjort det nesten hver gang hun blir lagt på magen siden da. Hun snur seg også over på siden når hun ligger på

ryggen (det gjorde hun første gang når hun var 2 uker, men tror nok det var litt tilfeldig, hehe) og har nesten klart å snu seg helt rundt en gang. Moro når de

begynner å bli mer aktive. Gleder meg til hun begynner å krabbe[:D]

Syns det er imponerende hvor fort de klarer ting.
Og ikke minst hvor sterke de er!!![8|]

Han tipper stadig over, så kontrollert er det vel ikke..Våknet en natt når han lå ved siden av meg, og da hadde han snudd seg fra rygg til mage! Skjønte ingenting da jeg så ett hode høyt oppe, lurte på hvordan han klarte å løfte hode i "situps-posisjon", men jaggu lå han på magen og glante..Nå skal det sies at sengen er litt mykere enn hardt underlag da, så¨er nok lettere å snu seg da.[;)]

Christine snur seg nesten hver gang jeg legger henne på magen[8D] men hun snur seg ikke fra rygg til mage..

Sebastian begynte da han var 2 1/2 uke..... Løftet seg på armene, tok sats og veltet seg over på rygg...haha!

Back
Topp