Snu døgnet?

Mininr3

Glad i forumet
Januarlykke 2016
Oktoberlykke2020❤
Er det for tidlig å få snudd døgnet nå? Småtten er 3 uker og har den siste uka sovet minimalt på natta og lenger på dagen. Begynner å bli litt slitsomt når jeg har ei på 4 også..
Om natta skal han ha mat annenhver time, og han styrer og kaver noe voldsomt når han skal spise - bruker derfor fort en time før han sover litt igjen. Sover ikke mye mer enn en time før det er på'n igjen. På dagtid derimot har han et par 4 timers økter. Skulle helst hatt det motsatt.. Har noen noe tips? Eller råd..
Nytter ikke å sove når han sover, fordi han sover når jeg må hente i bhg og lage middag, også sover han rundt leggetid på vesla..

Sliten..!

Ser den. Er ikke sikker. Jeg vekker poden for mat på mellom 0600 og 0000 for mat. Men hopper over 0200 om han ikke våkner av seg selv for dette måltide :) kan det kanskje hjelpe?

Intervaller på 3 timer. Men du burde da kanskje ha 2?
Ikke lett å vite hvordan dissa småttisa fungerer:p
Leste meg grønn etter tips på nettet igår, men ble ikke så mye klokere. Idag har jeg ført logg på småtten (:p) og skrevet opp klokkeslett på alle måltider, våkentider og soving. Også har vi vært mye ute og på besøk idag, så han har fått masse frisk luft og lyder hele dagen. Han sov nesten konstant fra 13-18, et måltid bare, men så var han faktisk våken fra 18 til 22 ikveld! Kanskje han snur litt av seg selv:D lagt han til flere ganger i kveld også, for at han kanskje spiser seg opp til natta litt. La han på rommet nå litt før 23, så får se hvordan denne natta blir:p jeg krysser finga for litt lenger perioder med søvn og kanskje starten på noen rutiner som passer sammen med resten av huset:)

Back
Topp