Snu baby?

Ulva

Forumet er livet
Snuppa snur seg hele tiden over på magen når hun sover og jeg snur henne hele tiden for har litt krybbedød i bakhodet...

Er det nødvendig eller skal jeg bare la henne ligge på magen? Hun klarer snu seg over på rygg selv... Går utover nattesøvnen å drive på slik jah.

Du må ikke nei, jeg har ikke gjort det med min for han klarer å snu seg selv..også nekter han å sove på ryggen:p

Jeg snur han noen ganger... Men egentlig er det bare tull, han snur jo seg og reiser seg og alt så.

Jeg dreiv å snudde på henne før. Men hun snudde seg bare tilbake etter 5-10min likevel... så har ikke giddet mer[:)]

Så lenge de kan snu seg tilbake selv, har jeg hørt at det er greit[;)]

Ditta har eg og lurt på!
Eg og har snudd ho tilbake, men vi har den babydorm puta, og då føler eg ho knekker ansiktet nedi der, og
får oksygenmangel [8D]
Her hjelper ikkje soveposen, ho snur seg anyway.. til tross for seler...

Det er veldig liten fare for krybbedød når barnet kan snu seg selv, i følge Foreningen uventet barnedød.

ORIGINAL: silros

Jeg dreiv å snudde på henne før. Men hun snudde seg bare tilbake etter 5-10min likevel... så har ikke giddet mer[:)]

Så lenge de kan snu seg tilbake selv, har jeg hørt at det er greit[;)]

Den har jeg hørt også. Jeg pleier likevel å snu henne før jeg legger meg, men er i grunnen ikke noe vits det heller, for hun er over på magen med en gang. Og jeg skjønner dem godt, er da myye bedre å ligge på magen enn på ryggen[;)]

Back
Topp