Snowboard til de små :)

*trinemor*

Gift med forumet
Mannen min kom over et snowboard som han fikk for 500 kr inkl bindinger som han kjøpte med til Snuppa [:)]

Jeg tenkte at det er vel litt tidlig, men til den prisen var det jo greit [:)]

Så idag var vi ute og prøvde det og hun var virkelig et naturtalent, så stolt av henne [:D]

Etter å ha holdt hendene hennes noen ganger, kunne vi slippe henne i slakke bakker hjemme, og hun sto selv.

Hun synes det er kjempegøy og bruker kroppen for å komme seg fremover [:)]

Vi fester vanlige vinterstøvler på og det fungerer bra. Ikke vits å kjøpe snowboardstøvler til henne enda [:D]

Noen andre som har prøvd?

Jøss så kult!!!

Har ikke tenkt tanken - har aldri stått noe særlig på snowboard noen av oss - men det høres jo genialt ut da!! for brukt kroppen - bra for balansen og mere til![:)]

Så gøy. Vi har ikke prøvd det på lille tuppa enda. Har ikke funnet et som passer. Men til neste vinter så er det ingen kjære mor. Da er det bare for hu å bli med oss i bakken. Vi vil ha et ordentlig brett med ordentlige bindinger og støvler da. Gjerne Burton så hun står i stil med oss:0p det ble heller hockeyskøyter på henne denne vinteren.

ORIGINAL: Pigita

Så gøy. Vi har ikke prøvd det på lille tuppa enda. Har ikke funnet et som passer. Men til neste vinter så er det ingen kjære mor. Da er det bare for hu å bli med oss i bakken. Vi vil ha et ordentlig brett med ordentlige bindinger og støvler da. Gjerne Burton så hun står i stil med oss:0p det ble heller hockeyskøyter på henne denne vinteren.

Vi har ordentlig brett med ordentlige bindinger vi også, men har ikke kjøpt snowboard-støvler enda [:)]

Får se på det til neste år [:D]

Blir ganske stødig med vinterstøvler også, men sikkert enda bedre med snowboardstøvler.

De sa hun kunne ha det brettet til hun var en fire-fem år da [:)]

Vi har også Burton-utstyr, men brettet hennes er fra dette merket:

http://www.palesport.com/pale_winter/EN/index.html

Aldri hørt om det jeg da [:)] men det funker!

Back
Topp