Snowboard og ski

wanderer

Andre møte med forumet
Hei jenter! Dette har sikkert blitt spurt om før, men jeg kunne ikke finne det i tråden. Kommer dere til å stå slalåm/snowboard eller bare langrenn denne vinteren? Jeg og mannen har en evig diskusjon om dette, for jeg har så innmari lyst, men jeg vil selvfølgelig ikke gjøre noe som kan være farlig for den lille. Jeg er ganske stødig, både på snowboard og langrenn, men man kan jo selvfølgelig aldri garantere at det ikke blir noe fall. Hva tenker dere om dette?

Om bekkenet tillater det har jeg tenkt meg på noen langrennsturer, det er ganske flatt innover i skogen her og liten sjanse for store fall. Slalom og snowboard ville jeg ikke våget.

Jeg sliter allerede med bekkenet, så blir dessverre ikke aktuelt med langrenn for meg i år.. da må jeg evt sitte i pulken:hilarious: nybegynner på slalåm så det får vente til neste år..så tenker jeg at man kan ha kjempegod kontroll selv på snowboard og slalåm, men kanskje ikke alle andre i løypa har like god kontroll.

Last edited:
Forrige svangerskap hadde jeg lyst til å stå på snowboard, men da satte mannen ned foten. Jeg er egentlig glad for det, for det er jo en risiko for å falle, med mindre man bare surrer rundt i barnebakken :p Langrenn kommer jeg til å prøve meg på, men jeg kommer til å ploge meg ned de litt brattere bakkene og de aller bratteste vil jeg holde meg unna. Et svangerskap varer så kort, så gidder ikke ta noen sjanse. Det kommer flere vintre :)

Jeg kommer til å gå langrenn, men dropper slalåm :) Er ganske stødig og habil selv, men man er dessverre ikke alene i bakken. Har opplevd å bli regelrett kjørt ned før, så for min del tar jeg ikke sjansen.

Men håper på snø snart, så jeg får lufta langrennsskiene

Jeg skal kjøre slalom og gå langrenn, langrenn er vel kanskje det aller beste. Veldig bra for å holde formen utover. Håper på masse snø.

Jeg forstår at man gjerne skal være litt ekstra forsiktig, ja. Jeg var mye ute og reiste og fikk nesten ikke stått på snowboard i fjor heller, så jeg er vel litt redd for å miste helt grepet på det. Men det er klokt som dere sier, det kommer flere vintre. Får prøve å komme meg på langrenn så mye som mulig (selv om det er så godt som ingen langrennsmuligheter her vi bor:() anyways, liten pris å betale for det lille nurket:Heartred

Jeg står over pga jeg vet selv at det blir fall uansett når jeg står på ski :p :hilarious:

Kanskje langrenn om jeg har veldig lyst det og da. Annen "ekstremsport " blir uaktuelt xp

Jeg hadde ikke hatt betenkeligheter med langrenn, bare godt for kroppen. Men står over slålom og snowboard denne vinteren. Tenker det er fornuftig.

Tror kansje ikke jeg ville gått for snowboard, da sjangsen for å falle fremover er stor, Slalom ville jeg kansje kunnet vurdert da man som oftest faller på siden og ikke på magen. Langrenn burde gå bra :)

Back
Topp