Snow angel alfabetet

x1xSchmoopy

Forumet er livet
Noen her inne som har det? Vet Alicia85 har det[;)]

Hvordan trykker dette?

hei trykker bra me foam på da.mrn litt kronklette pga di er så små..[;)]
men dem e såå fin..æ e fornøyd..

ORIGINAL: Alicia85hei trykker bra me foam på da.mrn litt kronklette pga di er så små..[;)]men dem e såå fin..æ e fornøyd..

foam må man vel alltid ha på, du mener shim kanskje?

dem æ fikk va noen uten foam..dem hadde trykt så dårli,men æ har jo ikke tang så min funke bedre..tenkt å kjøpe?
ja shim e bra[;)]

Jeg har det... synes det er "vanskelig" sammenlignet med de andre. Om det er pga lange diser vet jeg ikke. Har abigail og (lange diser der og) men det trykker bedre.. Mulig jeg ikke har funnet teknikken enda. Men blir til at jeg bruker det mindre enn planlagt fordi det er litt krevende å trykke ut..

ORIGINAL: *Jippii*
ORIGINAL: Alicia85hei trykker bra me foam på da.mrn litt kronklette pga di er så små..[;)]men dem e såå fin..æ e fornøyd..
foam må man vel alltid ha på, du mener shim kanskje?

Unnskyld at jeg spør på tråden din, men hva er shim??
(Vet at foam er det man har på dies.)

man har d på andre sida enn foamen..

ORIGINAL: Alicia85man har d på andre sida enn foamen..

Jepp, gjennomsiktig "klistremerke" på en måte man har på dies om den trykker dårlig

Jeg har det.. Og jeg synes det er helt greit og bruke om man bare skal ha et ord eller en setning, men om man skal trykke hele alfa-pakker med 4 av hver bokstav så tar det litt tid.. Men det går [;)]

Virker ikke som om du trenger å shoppe det alfabetet, da... hehe... de andre var jo ikke topp-fornøyd... ti-hi...

ORIGINAL: LillepoohVirker ikke som om du trenger å shoppe det alfabetet, da... hehe... de andre var jo ikke topp-fornøyd... ti-hi...

[&o]

Jeg som syntes det er så fint...

What to do...

hehe... hvis du lar vær finner du sikkert noe annet fint
du kan bruke pengene man som regel ikke har på... [;)]

ORIGINAL: Lillepoohhehe... hvis du lar vær finner du sikkert noe annet fintdu kan bruke pengene man som regel ikke har på... [;)]

HAHA det er sikkert og visst! Nei, vet ikke om jeg skal ønske meg det fra gubben eller ei...

Må gå i tenke boksen

Har du en egen boks til tanker du?!?
Jaggu meg heldig... Her må jeg prøve
å kverne rundt i en alt for fullpakka
hjerne... De tankene tar så mye plass...

ORIGINAL: LillepoohHar du en egen boks til tanker du?!?Jaggu meg heldig... Her må jeg prøveå kverne rundt i en alt for fullpakkahjerne... De tankene tar så mye plass...

Jah, hva skulle jeg gjort uten boksen min[&o]

Kan du ikke kjøpe deg et par alfabetpakker i forskjellige farger hos de som har heller? Så kan de få svette litt. Hahaha![:D]

ORIGINAL: tullmusaKan du ikke kjøpe deg et par alfabetpakker i forskjellige farger hos de som har heller? Så kan de få svette litt. Hahaha![:D]

Det var lurt Tullmusa!
Gjør det da Jippii...![;)]

Back
Topp