Snorking

Dovendyret

Glad i forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Julilykke 2023
Snorker barna deres? Min er 6.5 mnd nå og har snorket i flere mnd.... ganske høyt også. Har begynt å lure på om det kan være noe av grunnen til at han våkner og gråter hver 1.-2. time hele natten... står noen steder at det er vanlig, mens andre steder at så små barn ikke skal snorke. Umulig å bli klok på! Har prøvd saltvann mtp tett nese, men det virker ikke som det hjelper :/
 
Har du sjekket tungebåndet?
Ingen av mine har for øvrig snorka.
 
Snorker barna deres? Min er 6.5 mnd nå og har snorket i flere mnd.... ganske høyt også. Har begynt å lure på om det kan være noe av grunnen til at han våkner og gråter hver 1.-2. time hele natten... står noen steder at det er vanlig, mens andre steder at så små barn ikke skal snorke. Umulig å bli klok på! Har prøvd saltvann mtp tett nese, men det virker ikke som det hjelper :/

Her har snuppa snorket siden hun ble født(er 3 år nå) noen ganger mer enn andre ganger. Kommer litt i perioder. Oppdaget nylig en polypp bak i nesa og skeivt septum, noe som kan medvirke til for dårlig luftgjennomstrømming i nesa, og hun skal videre utredes for dette. Så anbefaler deg å få en lege til å sjekke det.
 
Back
Topp