Snorking

boy

Flørter med forumet
Min sønn på 2 år snorket nå. Nå har det gitt seg igjen, han er ikke forkjølet eller renne nese. Har hendt av og til sier min samboer at han snorker. Leser på nett at det er alvorlig med snorking. Nå blir jeg bekymret. Har ikke hatt pusteproblemer tror jeg. Lå på ryggen da er det lettere å snorke tror jeg. Hva tenker dere? Kan vi spørre om det på helsestasjon til våren?
 
Min sønn på 2 år snorket nå. Nå har det gitt seg igjen, han er ikke forkjølet eller renne nese. Har hendt av og til sier min samboer at han snorker. Leser på nett at det er alvorlig med snorking. Nå blir jeg bekymret. Har ikke hatt pusteproblemer tror jeg. Lå på ryggen da er det lettere å snorke tror jeg. Hva tenker dere? Kan vi spørre om det på helsestasjon til våren?

som med de andre av dine bekymringer så er også denne helt ubegrunnet. Så lenge barnets allmenntilstand er bra er ikke snorking av og til farlig.
 
Jeg tenker at det er helt normalt å snorke til tider. Om du leser på nett, er det veldig normalt, og i de aller fleste tilfeller har det ingen alvorlige bakenforliggende årsaker.

De aller fleste barn snorker innimellom. Om det er langvarig, og påvirker barnet som i at det er trøtt dagen etter og virker som om søvnkvaliteten ikke er god, kan det være noe å ta opp med legen. Men litt snorking dann og vann? Helt normalt, og overhodet ikke noe å bekymre seg for.
 
Tror begge mine har snorket noen ganger, tenkte aldri noe over at det kan være er problem. Begge er friske.
 
Back
Topp