Snorking

Cesk88

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Jeg blir sprø!!! Som om det ikke er nok med å "skyndte seg" og sovne før mannen for å ha et håp om å få sove i all snorkingen så MÅ han absolutt ligge på sofaen å snorke også!!?!!?!?!
Blir faktisk helt fra meg for ett eller annet med det som VIRKELIG slår på strenger hos meg *river seg i håret*

Kjenner meg såååå igjen! Blæh!

Oh yes! Blir gal!

Du har min medfølelse! Jeg takler ikke lydn av at han puster en gang :hilarious:
Men ungen derimot hun er bare søt..

Du har min medfølelse! Jeg takler ikke lydn av at han puster en gang :hilarious:
Men ungen derimot hun er bare søt..
Ikke sant! Gutta kan puste tungt og snorke, null problem. Puster mannen for høyt har jeg lyst å sparke han ut av senga. Jesus. Håper LITT av frustrasjonen i allefall er basert på hormoner.
Men snorkingen den har jeg blitt helt febrilsk av siden FØR jeg ble gravid

Ikke sant! Gutta kan puste tungt og snorke, null problem. Puster mannen for høyt har jeg lyst å sparke han ut av senga. Jesus. Håper LITT av frustrasjonen i allefall er basert på hormoner.
Men snorkingen den har jeg blitt helt febrilsk av siden FØR jeg ble gravid

For ikke å snakke om hvis de har en sånn "boble" nedi halsen :smiley-angry019 Da er det lige før jeg teiper puten over hodet hans!

Snorkespray, vektnedgang og å bygge opp slik at de ikke snur seg over på ryggen kan hjelpe. ;)
Her skal samboer til utredning hos øre-nese-hals, for å finne ut om noe kan gjøres med det nasale sagbruket hans. :P

Snorkespray, vektnedgang og å bygge opp slik at de ikke snur seg over på ryggen kan hjelpe. ;)
Her skal samboer til utredning hos øre-nese-hals, for å finne ut om noe kan gjøres med det nasale sagbruket hans. :P
Han klager noe voldsomt på at han ikke får lov av meg å sove på ryggen :P
Han hadde en periode pustestopp i tillegg og jeg våkna hver gang han stoppet å puste. Prøvd å få han til legen, men han er ikke spesielt villig :(

Skjønner deg så godt! Det er helt jævlig å høre på! Sambo måtte flytte inn på gjesterommet nå etter lillebror ble født siden jeg ikke kan ligge med ørepropper da. NEKTER å høre på den forferdelige snorkingen når jeg først egentlig skal ha mulighet til å sove

Skjønner deg så godt! Det er helt jævlig å høre på! Sambo måtte flytte inn på gjesterommet nå etter lillebror ble født siden jeg ikke kan ligge med ørepropper da. NEKTER å høre på den forferdelige snorkingen når jeg først egentlig skal ha mulighet til å sove
Men får lillebror sove når han snorker slik da?
Er jo litt irritert på forhånd her over muligheten for at han vekker lillesøster når hun kommer :P

Han klager noe voldsomt på at han ikke får lov av meg å sove på ryggen:p
Han hadde en periode pustestopp i tillegg og jeg våkna hver gang han stoppet å puste. Prøvd å få han til legen, men han er ikke spesielt villig :(
Samboeren her har også søvnapné (pustestopp), og da klarer jeg ikke sovne, om det så er aldri så stille. :P
Han merker selv at han sover mye bedre de få nettene han ikke snorker og puster normalt, så han vil gjerne bli bedre selv også.
Kanskje samboeren din ser for seg at det er en mye lenger og verre prosess enn det er?

Ville nok kontaktet legen, er ikke bra og snorke heller for ødelegger ofte søvnkvaliteten til den som snorker.

Samboeren her har også søvnapné (pustestopp), og da klarer jeg ikke sovne, om det så er aldri så stille. :P
Han merker selv at han sover mye bedre de få nettene han ikke snorker og puster normalt, så han vil gjerne bli bedre selv også.
Kanskje samboeren din ser for seg at det er en mye lenger og verre prosess enn det er?
Mulig. Hadde oss en fin diskusjon nå :P sa at enten fink han begynne å prøve ut til og ta det opp med legen, eller så fikk han begynne å sove i kjelleren :P
Han skal begynne med å prøve snorkespray ;)

Mulig. Hadde oss en fin diskusjon nå :p sa at enten fink han begynne å prøve ut til og ta det opp med legen, eller så fikk han begynne å sove i kjelleren :p
Han skal begynne med å prøve snorkespray ;)
Når han ser prisen på den sprayen, kan det hende han heller vi til legen! xD

Back
Topp