Snorking!!!!

MariaR83

Gift med forumet
Noen som har noen tips eller mirakelkur som hjelper mot snorking?!?!? Jeg holder på å bli gaaaal til tider av den traktoren som ligger ved siden av meg.. [:-] Sover jo så vanvittig dårlig til tider, så jeg blir jo så vanvittig uopplagt! [:'(] 

Vurderer å kjøpe meg hørselvern (soviro propper) så jeg får sove, men da hører jeg jo ikke om Lucas våkner og sambo sover seg gjennom det meste... [;)]

Har han prøvd den nesesprayen stopp eller hva den heter?

jeg har det på samme måte, jeg blir gaaaaaal....
vi har prøvd alt..

ORIGINAL: eiramena

Har han prøvd den nesesprayen stopp eller hva den heter?

Jepp den var dyr + han snorket enda høyere = virket ikke [:'(]

ORIGINAL: Tyttebæra

Prøvd disse snorkeplastrene som man har over nesa?

Nei de har vi ikke prøvd, funker de? [:)]

(ser for meg at jeg snart kommanderer sambo til legen og kreve snorke-operasjon [;)])

ORIGINAL: MariaR83

(ser for meg at jeg snart kommanderer sambo til legen og kreve snorke-operasjon [;)])

de funket ikke her...
jeg er på nippet til å be han ta operasjon, det er ingen stor ting.. MEN problemet er at det er ikke alle det varer med, noen går tilbake til snorkingen 6 mnd etter operasjonen..

ORIGINAL: løven87

ORIGINAL: MariaR83

de funket ikke her...
jeg er på nippet til å be han ta operasjon, det er ingen stor ting.. MEN problemet er at det er ikke alle det varer med, noen går tilbake til snorkingen 6 mnd etter operasjonen..

Ja men er det ikke slik at de får det dekket? Det er helt sykt hvor mange netter jeg har ligget våken og bare hørt på snorkingen (var en kveld han sovnet i godstolen i stuen, jeg lot han bare sove og gikk og la meg, har aldri sovet så godt på lenge!! haha) [;)] 

Hører dem sier at sprayen må brukses iallefall en uke for å ha efekt. D som blei redninga her i huset var faktisk ny pute! Kjøpte skikkelig tempurpute, og d reduserte snorkinga noe helt enormt! Må legge handa på han av og til for å kjenne om han puster. Men, hender jo enkelte netter når han er tett i nesa eller full at han snorker enda, men da levligt.

mannen min snorker også noe helt enorm, jeg sover med ørepropper, høre babyen me en gang han grine men ikke snorkingen. og babyen sove på eget rom me har bare dørene oppe. så du kan fint sove me ørepropper

ORIGINAL: Berit37

Hører dem sier at sprayen må brukses iallefall en uke for å ha efekt. D som blei redninga her i huset var faktisk ny pute! Kjøpte skikkelig tempurpute, og d reduserte snorkinga noe helt enormt! Må legge handa på han av og til for å kjenne om han puster. Men, hender jo enkelte netter når han er tett i nesa eller full at han snorker enda, men da levligt.

Tempur pute ja det kunne vi prøvd! Vet du hva de ligger på i pris? Vi har svindyr tempurseng (men er sååå verdt det), og de putene vi har er egentlig ganske gode (dunputer - ca 2 år gamle)

ORIGINAL: selly

mannen min snorker også noe helt enorm, jeg sover med ørepropper, høre babyen me en gang han grine men ikke snorkingen. og babyen sove på eget rom me har bare dørene oppe. så du kan fint sove me ørepropper

Mener jeg har sett noen på apoteket som er av gele, har prøvd de i skum, men de syns jeg er fryktelig ubehagelige å sove med! Det er jo en rimelig løsning til å begynne med! Alt for å få sove de stakkars timene jeg har sjans! [;)]

Her er det meg som snorker.... [:)] Ikke mye gøy det heller, hender at jeg våkner av meg selv på det verste... men ble bedre etter jeg gikk gravid nå.. nesten sluttet.. så får be han bli gravid [:D][:D]

ORIGINAL: Dollysmurfen

Hehe.. Sliter med d samme. Enkelte netter får jeg nesten null søvn, men pleier å legge meg på gjesterommet av og til. Er ved siden av soverommet, så hører om Leo våkner..
De øreproppene (Sov i ro) funker, og du blir ikke helt døv, så om sønnen din har litt stemme så hører du han fint.

Nesesprayen funker IKKE her. Men plasteret har vi ennå til gode å prøve..
Håper d er noe som funker snart, hvis ikke tvinger jeg samboer til å opereres!!![:@]

Vi har bare et soverom så alternativet er å ligge på sofaen i stuen (hadde sikkert sovet bedre der...hehe). Skal prøve ut de proppene, jeg våkner bare Lucas gir et lite knirk i fra seg så hadde jo vært supert om de hadde hjulpet på nattesøvnen! [:D]

Back
Topp