Snorking og søvn

Preggers87

Elsker forumet
*MIA*
Julegavene 2019
Jeg tror ikke jeg takler å gå å legge meg med mannen. Han snorker som en sprengt diselmotor med bronkitt. Uansett hvor mange ganger jeg pirker i ham og ber ham om å snu seg så går det to min så er han tilbake i snorke modus. BLIR GAL! Ikke får jeg sove å mannen ligger med åpen munn som en annen fluesnapper og rapper ulekkre snorkelyder fra kveld til morgen... MAKTER IKKE MER vil sove!!

Heldigvis har jeg et godt sovehjerte til tross for at mannen min også snorker :P Noe annet jeg også har er lakenskrekk, for jeg kommer meg aldri i seng!

Hva om du prøver med sånne "Sov i ro" ørepropper!?:)

Jeg tror ikke jeg takler å gå å legge meg med mannen. Han snorker som en sprengt diselmotor med bronkitt. Uansett hvor mange ganger jeg pirker i ham og ber ham om å snu seg så går det to min så er han tilbake i snorke modus. BLIR GAL! Ikke får jeg sove å mannen ligger med åpen munn som en annen fluesnapper og rapper ulekkre snorkelyder fra kveld til morgen... MAKTER IKKE MER vil sove!!
Haha,be han legge seg på sofaen :P

jepp men det er det ikke så mye hjelp i. Han har skjeiv nevevegg, polypper og hovne mandler og konstant tett nese. Sover også med åpen munn så her er det som å ligge ved siden av en vibreringsmaskin hehe... men til legen skal han ikke... typisk mannfolk.

Huff da. Kjenner godt igjen det problemet der... For min del har det blitt noen netter på sofaen når natta blir for lang.

Haha, uff, forstår godt at du blir gal! Er en som snorker her og... I helgen har jeg fri, og da stikker jeg til mamma for å få meg en god natts søvn i en seng ALENE :P
Har ikke en sofa/gjesterom å forvise mannen til for en natt, så du får deg en natts skikkelig søvn? Siden han ikke vil til legen får det være konsekvensen?:P Hehe

Men sånne operasjoner mot snorking virker ofte ikke mot snorking altså. Min samboer hadde en slik operasjon i vår, men det var pga at han av og til tok pustepauser når han sov pga noe greier oppi nesa. Og etter operasjonen har det blitt mye bedre, han stopper ikke puste om natten lenger, men snorke, DET gjør han like godt fremdeles :rolleyes:

Jo visst går det an å operere, både de store mandlene og den skjeve neseveggen og polyppene. Men han kommer seg aldri til legen..

Hehe jeg har faktisk det, har gjesteseng også, men alt er stuet inn på gjesterommet. Det er så tettpakket at det bare såvidt går an å åpne døren. Vi bygger hus og to leiligheter er blitt en og dermed er det ikke et ledig hjørne i hele leiligheten bortsett fra sofaen som er hans gamle ungkarssofa som stinker gammle sigarettsneiper... forbaskede luktesans :D Det går seg nok til på et vis, kanskje jeg skal kjøpe meg hørselvern? ;)

Hans gamle ungkarssofa=han sover der og du i sengen :D

Back
Topp