Snorkfrøken

Kristinawe

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
Serriøst, er det flere som har begynt å snorke i det siste trimesteret??? Jeg snorker plutselig som en gris og det er så ille at jeg våkner av min egen snorking [emoji23] haha, stakkar samboer..
 
Ikke noe snorking her enda, men kjenner det begynner å bli tett i nesen slik jeg var i 1 trimester. Så det ver nok rett rundt hjørnet :p
 
Jaaa!
Er så sykt tørr i munnen når jeg våkner, og mannen stakkars har flyktet til gjesterommet noen netter...
 
Har fått klage fra samboeren, ja..
 
Hehe ja - så absolutt!
Heldigvis sover mannen godt så det plager ham ikke, han bare hører det når han kommer og legger seg.. Men altså, jeg har jo vekket meg selv et par ganger når jeg tydeligvis drar på litt ;P
 
Hør, hør!:wacky:
Jeg våkner og av mine egne grynt...o_O
samboer'n har hatt noen tilfeller der han har måttet dytte meg bort når ørene hans har blitt litt for terrorisert! Han sier han ikke har hørt meg snorke slik før de siste 2 ukene, så tydeligvis noe med sammenheng i graviditeten:p
 
Teller det at mannen har begynt å snorke? [emoji14]
 
Jeg begynte å snorke allerede i 2. trimester.... og d er visst ikke lite heller [emoji23][emoji23] våkner noen ganger av d selv. Håper for guds skyld d går over
 
Begynte også i andre trimester. :D når jeg var forkjølet, vekket jeg meg selv av snorkingen, så da sov jeg på gjesterommet :p
 
Snorker masse for tiden!! Har gjort det i hvert fall siden 2.trimester. Må ha vann ved sengen, for er så utrolig tørst når jeg våkner.
 
Back
Topp