Snorker dere?

Kosepledd

Betatt av forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
de siste nettene sier samboer at jeg har snorket, sånn skikkelig.
Er det ei sånn gravidgreie? Og hvis det er det, kommer det til å fortsette?
Føler meg ikke særlig tett, men kanskje jeg burde prøve nesespray fordi?

Han er helt fortvilt, haha. Og selvfølgelig livredd for at jeg skal bli fornærmet når han tar det opp ;)

Ja! Får vondt av stakkars samboeren min :hilarious: han er veldig snill og klager ikke på meg og sier sjelden noe om det med mindre jeg spørr. Skal sies at jeg snorker en del normalt også, men det har vist tatt seg opp veldig med graviditeten pluss at jeg sover mer urolig og snue meg brutalt i senga. Jeg føler meg litt tett i nesa ofte når jeg legger meg. Prøvd saltvannspray, men synes ikke det funka noe særlig :p

Jeg snorker til vanlig og sambo kommenterer det noen ganger da[emoji85] Han har ikke sagt noe etter jeg ble gravid men vet med meg selv at jeg garantert snorker MYE mer og høyere nå, er konstant tett i nesa og har fått en lei tendens til å rulle over på ryggen å sove

Haha, DENNE kan jeg skrive under på [emoji23][emoji85] Tror sambo er glad når han endelig reiser på jobb og blir kvitt bråket mitt! Sover ganske så lydløst fra før av [emoji85]

JA!! stakkars mann. Han tusler inn å gjesterommet i løpet av kvelden/natten, men han skal ha den, han legger seg alltid i sengen med meg selv om han vet hvordan det ender :D

Ikke så jeg vet om. [emoji28] jeg sovner etter samboer og våkner før, så tror ikke han merker så mye til det i så fall. [emoji85]

Min våkner av det, så det må være ganske høyt ;) Han har luftet det litt at han kanskje kan sove på gjesterommet, men jeg vil helst ha han i senga. Skikkelig vrang haha :) Men kanskje han tåler det bedre når jeg har graviditeten å skylde på, virker som han tåler mye når lille frøet er involvert på noe vis :)

Ja skikkelig og!
Hvis vi ligger å slapper av på sofan så skjer det ofte at jeg begynner å snorke, i våken tilstand.. hahah! :p Stakkars mannen! Men og mye på nettene!

Snorka ein del på slutten av sist svangerskap. Så det kjem vel om ei lita stund.
Payback til samboeren min som snorker ekstremt kvar einaste natt :p

Mannen min sier jeg gjør det noen netter og da er det helt ekstremt:angelic:

Hah! Jeg sa til samboern i stad at jeg var glad for at jeg ikke hadde begynt å snorke enda. Og han bare: det er løgn :hilarious: Jeg merker fint lite til det selv da.. :shy: Han våkner heldigvis ikke av det, men hører det godt om jeg sovner først :oops: Snorket ikke før jeg ble gravid, så håper det gir seg når jeg har født og endelig kan puste med nesa igjen..

Nei, men sambo snorker. :p og jeg blir sur og kjefter. :laughing001

Min samboer sover helt lydløst, så jeg kan liksom ikke kalle det payback:laughing002 Men foreløpig har han ikke «klikket» :laughing021

Er det noen som har tips til å minske snorkinga? Her er det så ille at vi ikke har sovet sammen mer enn 1 natt på mange uker :sorry: Jeg tar nesespray før jeg legger meg, så kan ikke være fordi jeg er tett?

Jeg er konstant tett i nesa - var det både forrige og dette svangerskapet. Og derfor snorker jeg også på natta. Er vel noe med at blodårene utvider seg når man er gravid? Og da blir man fort tett i nesa?

Men uansett - det får han tåle, jeg har måtte holde ut med snorkingen hans i snart ti år nå ;-)

Har nok måttet innrømme at jeg snorker noe til vanlig, men NÅÅ .. nå høres jeg hele tiden ut som et sagbruk i følge mannen! :p

Min samboer sier jeg snorker ekstremt masse og hele tiden.

Jeg vet jeg snorker når jeg er forkjøla og helt tett, men ikke ellers.
Jeg er sikker på at han våkner av sin egen snorking for han snorker ekstremt uansett

I dag var samboer borte når jeg våknet. Jeg har nok snorket ham ut av rommet. Pollensesongen gjør at jeg blir ekstra tett og får ikke bruke medisin i år av legen. Kjedelig å våkne alene, men skjønner han blir gal av å ligge å høre på. Han sier det har blitt enda verre siste tiden...

Back
Topp