snopoholiker...

ElisabethJohanne

Forelsket i forumet
I går var jeg til kontroll, er nå 26+4 og sf målet var ganske høyt, så nå fikk jeg beskjed om å kutte ut cola, snop og chips. Min sønn på 8 var 4200g og jeg ønsker jo ikke at babyen skal bli så mye større enn det, men det er så innmari vanskelig å slutte å spise snop. Og nå går vi mot jul og det er så mange fristelser hele veien, snufs..
Er det noen andre og som sliter med dette??
Elisabeth

hehe...hørtes kjent ut... jeg liker ikke brus med snnoooppppp elsker jeg:) namnam..... off ja...julen må man holde seg i nakkeskinnet tror jeg!!!

Jeg er i uke 33 og har lagt på meg 22 kg. Prøver og holde meg unna jeg også, men noe må man unne seg. Mine symfysemål ligger også over normalt.
Klem

Har klart meg helt fint uten det store suge etter godt, helt til nå uke 37. Blir helt gal, har bare lyst på noe hele tiden. Er nesten umulig å klare å holde seg unna. Det eneste som funker er å ikke ha noe som helst i hus. Men så må man jo av og til på butikken da.... [:@]
Hun må nesten komme snart ellers kommer jeg til å legge på meg altfor mye.

spiser mer snop enn noen andre jeg vet av iallefall,men har vel egentlig alltid vært gla i snop jeg. å magen er ikke blitt spesielt stor av det heller så!!!

naaaaaaaammmmmmmm[:D]

Mmmmmm!!!!!!!!!!!
SNOP!!!!!!!!!!

Kan bli et stort problem ja..... [8D]

jeg er jo ikke så langt på vei, men ser at det kan bli et problem ja.. spesielt når det gjelder brus og sjokolade..
det blir litt mye av det.. og jeg veier en smule mer enn jeg burde... snufs..

lykke til alle sammen i kampen mot snopet...

Sliter med det jeg og... Har fått pika på surt snop.... ikke så greit, kommer til å bli ei dundre på hundre hehe...

Off ikke snakk. Har est ut de siste 14 dagene. Og vekta nærmer seg til en annen verden.... Godis, kaker, og søtt har jeg hatt dilla på. Har lyst på noe hele tiden. Men brus drikker jeg bare cola light, men ikke mye. Noen ganger tar jeg meg et glass vanlig brus hvis jeg er uvel. Gruer meg til å gå ned igjen... og skulle ønske jeg hadde dilla på vann eller noe...[&:]

Uff, jeg er også altfor glad i snop[:o] Prøver å være flink, men hvor lett er det da når det er julegodteri i butikken?!?! Burde vært forbudt å selge sånn til meg[:D]
Nesten rart, men savner å være sånn jeg var tidlig i svangerskapet; da hata jeg alt søtt, og drakk bare vann! Så lenge det varte[:D]

Back
Topp