Snopesyk!

JuneMama

Glad i forumet
Sommerfuglene 2017
I dag meldte både søtsuget og saltsuget seg for fullt!! :p
Har lyst på alt av snop og har trøkka en sjokolade i munnen allerede.

Noen andre som har det slik? :)
 
Fikk sikkelig vann i munnen i dag når eg såg noen salte skjeletthoder i smågodtet :) godt det er lørdag ;)
 
Ja! Vi bare ha "søppel-mat" uff :/ :p
 
Jeg er sulten på alt og kunne sikkert spist fra jeg sto opp til jeg la meg. :( Prøver hardt å holde igjen for jeg veier allerede mer enn jeg trenger, og det hadde vært fint å ikke legge på seg mer enn jeg må.
 
Godterisug her og, la fra meg snuseska samtidig som jeg testa positivt.. vil tro det er snus-suget som gjør at jeg snavler nå :p
 
Hahaha så deilig at jeg ikke er alene rundt dette :p
Jeg har trykket i meg en hel stor sjokoladeplate og en halv pose tortilla chips! :-O
Glad mannen ikke var hjemme å så meg Hehehe :) #feelingguilty

Han en deilig lørdag fine damer ❤️
 
Godt det er lørdag idag da:) Ellers hjelper det med mosjon, bare å ta en kveldstur i frisk luft så døyver det suget.
 
Jeg spiser litt potetgull iblant, men smågodt spiser jeg bare tre ganger i året. Fire ganger neste år, for da blir det en bursdag til. ;-) Ja, jeg spiser bare på familiemedlemmer sin bursdag, for ellers hadde jeg veid 470 kilo. ;-)
 
Glad jeg har viljestyrke til å holde meg unna når suget melder seg. Liker ikke å dytte i kroppen min junk, sukker osv
 
Jeg kjøpte 2 potetgullposer, da jeg ikke visste hvem jeg ville ha ;)
 
Det er lørdag, så jeg unner meg litt mer i dag ;)
 
Jeg har søtsug, men spiser nok på jobb... Vi baker for mye gode kaker :)
 
Fikk skikkelig smågodt kikk igår kveld :p trøkka til det var tomt (for allt det gode) :D
 
Hehe, vi skal på kino i kveld, og jeg gleder meg mest til godteriet jeg skal kjøpe. Har store planer.
 
Back
Topp