Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
10åringen i huset får 10 smågodtbiter til lørdagsgodt.Vi hadde 10 biter ca til 4 åringen vår.
så lurt med småtterier fremfor godterierJeg har kun 2-3 godteribiter og legger oppi f.eks. sugerør, viskelær, blyant o.l min erfaring er at det er veldig populært hos barna.
Må ingenting, men han har fått i de bursdagene han har vært i. Blir snop som i kake ja. Har sett innholdet har variert veldig og blir ikke en ren snopepose her.Det har vi aldri hatt. Hvorfor må man ha det? Blir det ikke nok snop i bursdagen?
Godt vi er forskjellige da10åringen i huset får 10 smågodtbiter til lørdagsgodt.
Det er myye. Har veid 10 biter og regnet ut hva de består av, da tenker jeg ikke bare på sukker og kalorier. Og tenkt over hva det gjør med en liten kropp? Ikke hver dag det er bursdag, men det er lørdag en gang i uka også har mange en kosesag på onsdag, også ble det visst en is på mandag og brus til tacoen på fredag, etter middag på torsdag ble det en kjeks og på tirsdag ble det Skoleboller og saft hos bestemor. Og innimellom der igjen ble det ei skive med nugatti, syltetøy, kaviar, hapå eller sirup. Det er lov å kose seg i bursdag, men å gi småunger godteposer er unødvendig.Godt vi er forskjellige da![]()
Syntes ikke 10 biter er så mye jeg, og spørs jo hva det er. Men er ikke akkurat hver dag man er i bursdag...
Det er myye. Har veid 10 biter og regnet ut hva de består av, da tenker jeg ikke bare på sukker og kalorier. Og tenkt over hva det gjør med en liten kropp? Ikke hver dag det er bursdag, men det er lørdag en gang i uka også har mange en kosesag på onsdag, også ble det visst en is på mandag og brus til tacoen på fredag, etter middag på torsdag ble det en kjeks og på tirsdag ble det Skoleboller og saft hos bestemor. Og innimellom der igjen ble det ei skive med nugatti, syltetøy, kaviar, hapå eller sirup. Det er lov å kose seg i bursdag, men å gi småunger godteposer er unødvendig.
Ja, da er det noe helt annetNå spiser ikke mitt barn verken nugattis, hapå eller syltetøy og brus får hun iallefall ikke! til nød juice/saft, men det er sjeldent.
Boller, sillingsboller og skoleboller er heller ikke noe stas.
Og av de 10 bitene deler hun alltid med meg el pappa, så hun sitter vel igjen med 5, om hun er heldig![]()
Ikke godteriDet har vi aldri hatt. Hvorfor må man ha det? Blir det ikke nok snop i bursdagen?