Snopefri

Heldigst

Elsker forumet
Septemberlykke 2021
Februarbarna 2023
Da setter jeg også igang med snopefritt frem til Desember!  Her blir det frukt og nøtter til kos fremover![:)]

Lykke til! Jeg burde egentlig blitt meg deg på dette, men jeg kjenner desverre meg selv litt for godt til å gidde.......

Hehe, har bøtta nedpå snop i helga jeg...  Måtte liksom fylle lagrene...

det skal jeg også klare! er jo bare en mnd! og jeg sitter støtt ogs tadig og spiser valnøtter/solsikkekjerner foran tv´n fra før. :) og er avhengig a frukt!

ORIGINAL: ohBaby!

det skal jeg også klare! er jo bare en mnd! og jeg sitter støtt ogs tadig og spiser valnøtter/solsikkekjerner foran tv´n fra før. :) og er avhengig a frukt!

nettopp!  Også blir det alltid veldig mye i desember, greit å "faste" litt nå, så kan vi glede oss litt ekstra til jul! [:)]

åh,ja,men jeg gleder meg sykt til jul! spiste jo bare grønne epler og drakk farris hele desember i fjord..
ORIGINAL: *snulle*

ORIGINAL: ohBaby!

nettopp!  Også blir det alltid veldig mye i desember, greit å "faste" litt nå, så kan vi glede oss litt ekstra til jul! [:)]

Så flink du er[:D] Skal trappe ned på snop i ukedagene nå, men totalt snopefri går ikke for min del. Men satser på at det verste suget gir seg når jeg begynner å trene for fullt igjen[:)]

det gjør det nok! her blir det bare trent 2 ganger i uka foreløpig,men bedre enn ingenting!
ORIGINAL: Hønepøne09

Så flink du er[:D] Skal trappe ned på snop i ukedagene nå, men totalt snopefri går ikke for min del. Men satser på at det verste suget gir seg når jeg begynner å trene for fullt igjen[:)]

så flink du er!! er nok desverre litt for hekta på sjokolade enda.. men har veldig lyst til å være godtefri!

Back
Topp