snop

Froni

Betatt av forumet
Sukk blir gal her jeg sitter... 
Veldig lyst på godt men skal holde meg unna mest mulig for å slippe feil kg... (da jeg har slitt med utmattelse så er det kommet noen ekstra kg etter første mann) 

Så sitter sambo ved siden av og frister å sier at "nei dette liker ikke jeg kan ikke du passe på det"!  Pust ikke lett å la være... 

men må klare det.. :P

Jeg har vært på 1,5 times trening i kveld - så jeg vurderer sterkt at jeg har frotjent en liten premie;-) Vet at det ligger en halv pose Smash i skapet... mmm...
Bør ikke spise så mye snop jeg heller, fordi jeg ikke var helt tilbake i trivselsvekta mi før dette sv.skapet (4.5kg pluss..) - vi har bl.annet flyttet og hatt mange baller i lufta, så treningen min har bare blitt sånne skippertak:-/ 
Men jeg synes heller ikke at man skal slutte helt å kose seg da, det er hvertfall snop på LØRDAGER!!! ;-D

Du klarer dette!!! Bare husk at sukker er det verste du kan spise, du kan ende opp med en 5 kilos unge emoticon .
jeg sliter ogspå med snopet, har også mye ekstra grunnet me...
Men VIL IKKE føde en diger unge he he

hehe ja.. sprakk med 3 potetgull flak :P men ikke dårlig samvittighet har jo en hund som krever minimum 1t tur helst 2t hver dag så får rørt meg nå om dagen å har gått fra godt mange dager i uken ti bare 2... :D drikker heller grønnsaksjuice :D 

første ungen var standar 3,5 kg og er nå over 2 å men fortsatt ikke 12kg så satser på gode gener videre også.. :D 

Alvepike skrev:
Du klarer dette!!! Bare husk at sukker er det verste du kan spise, du kan ende opp med en 5 kilos unge emoticon .
jeg sliter ogspå med snopet, har også mye ekstra grunnet me...
Men VIL IKKE føde en diger unge he he

AU! Var vondt nok å føde en på rett over 3kg:P

Syns det er litt slemt å sitte å friste deg om han vet du sliter med å holde deg borte fra det.

kjøp inn litt forskjellig god frukt og spis heller det, ikke så bra med for mye av det heller....men bedre enn snop! 
selv spiser jeg epler, ananas, druer ++ og har klart å holde meg ganske greit unna snop til nå.. :)

Back
Topp