snop..

tiram82

Glad i forumet
E det flere einn mæ som slit med at dæm spis litt for my snop? Æ skjønne itj koss æ ska slutt... Har jo itj styrke te å stå i mot. Nån som har nå tips?

Ja da er vi flere...[&o] Hehe, vil bare stappe i meg alt mulig rart! Fikk høre at man måtte være forsiktig med brus og sjokolade å sånt når babyen kom. Fordi det var sånne ting mange baby-mager reagerte på! Så da har jeg jo en unnskylding for å slutte![:D]

ORIGINAL: Nattlys

Ja da er vi flere...[&o] Hehe, vil bare stappe i meg alt mulig rart! Fikk høre at man måtte være forsiktig med brus og sjokolade å sånt når babyen kom. Fordi det var sånne ting mange baby-mager reagerte på! Så da har jeg jo en unnskylding for å slutte![:D]

DEt er det jeg trøster meg med også..

Bra det itj e bare mæ.. Dæm si at ungen kainn bli stor vess man spis my søtt.. Men klare itj å la det vær læll.. Det e jo så godt[:)]

haha, jeg liker ikke sjokolade, i det heletatt. Lillegutt kom til for snart to uker siden og siden det har jeg spist to plater med stratos ++.. huff [8D] jeg kan jo ikke fordra sjokolade. skjønner det bare ikke [8D]

Hehe, du er ikke alene[:D] Har vært ganske flink, men nå kjenner jeg at motivasjonen til å la være er under middels.. Men spiser vel stort sett bare i helgene da, så ikke såå ille..

Har samme problemet, men akkurat nå driiiter jeg i det!! Er bare dager igjen til fødsel, og da blir d amming som hindrer meg i å spise snopet. Nå koser jeg meg glugg i hæl - med god samvh. [:)]

har hatt det samme problemet,, men nå har jeg ikke samme sug kan du si.. men jeg spiser snop ja,, får VELDIG halsbrann av det så kanskje det er derfor jeg ikke klarer like mye som før:p så her går det i isbiter:)

Back
Topp