Snop snop snop snop

FrøkenB

Betatt av forumet
Er dere kjempe flinke å holde dere unna snop?? Jeg sliter med det å har lyst på noe godt hele tiden. Må virkelig ta meg sammen av og til;)

Kan ikke si jeg er flink til det nei, men prøver å begrense meg så godt jeg kan.

Kan ikke si jeg er flink til det nei, men prøver å begrense meg så godt jeg kan.

Jeg pleier å være sånn til vanlig, men har ikke hatt noe spesiellt trang for godteri siden jeg ble gravid! Heldigvis:)

Er litt opp og ned her. Har til tider veldig lyst på Max Lyxshake med sjokolade. Den er faaaaantastisk!! Godt vi ikke kjører forbi Max hver dag (burgershappesak).
Her går det mer i nutgatti og o'boy, som jeg ser på som litt godis. Av og til is, men er en stund (noen dager) siden sist nå, og litt salt potetgull av og til, men ikke mengder. Ikke noe voldsomt snopsug heldigvis, men føler ikke jeg nødvendigvis spiser den sunneste maten heller alltid.. Men er man litt uggen må man liksom få i seg det som 'frister' mest.. :)

Eeeh, ser du meg eller????? *akkurat spist popcorn og litt sjokolade...* MEN til mitt forsvar har jeg trent spinning to ganger hver uke og jeg har tatt helg da.....

i perioder hvor jeg er sliten er jeg skikkelig godterimoms. men når jeg er gravid er det lett å være sunn - for den lille i magen.

Litt inne i mellom får jeg lyst på, spiser veldig lite godteri i helgene da, spes for da spiser man seg god og mett på god mat, derfor kan jeg godt ta en lite sjokolade midt i uka uten dårlig samvittighet, men er lite av det og prøver  å ikke vøære for usunn, men ikke alltid lett.... men vært flink og det skal jeg være fremover også, og så syns jeg det er lettere å være sunn på vinteren, ikke noe is og brus som frister liksom, hehe, da tar jeg meg heller en kaffe vanilje og den har ikke mange kaloriene :)

Godt det ikke er bare meg ;) ikke at jeg egentlig trodde det da :D Jeg kjøpte masse frukt i går og laga fruktsalat, det var en fin erstatter for snopet.

Jeg er desverre litt for glad i snop.
Prøver å skjerpe meg, men er ikke så lett. Særlig på kvelden da mini har lagt seg og jeg kan synke ned i sofaen, da kommer lysten på noe godt. Må prøve å bli flinkere til å ta ei brødskive i steden da suget kommer.

Back
Topp