snop og amming

muffinsdronningen

Glad i forumet
hva er "trygt" av snop å spise, så den lille ikke skal få luft i magen. Jeg har ikke lyst å trigge kolikken siden jeg vet jeg hadde det da jeg var liten. Har hørt at sjokolade ikke er så smart. Hva med popcorn?
Har lyst å kose meg litt idag, og lurer på hva jeg kan spise av snop.

Jeg har bare hørt nevnt sjokolade og lakris.
Men jeg har spist begge deler når jeg har ammet. Det mine reagerte på var løk og kål og sånn, men det var også bare mens de var helt små, etterhvert så vente de seg med det meste, det eneste jeg var veldig forsiktig med var vel jordbær for det har jeg hørt kan skape allergi, men ikke vet jeg! ;-)

da skal jeg  ta meg litt popcorn idag og feire bryllupsdagen vår :)  løk og kål blir ikke noe problem for spiser det ikke uansett... men litt synd med de jordbærene :(

sjokolade er vel noe av det de sier kan gi magevondt.

Jordbær bør man kun være forsiktig med hvis det er mye allergier i familien, ellers kan man stappe innpå :D
Brus er det også mange som reagerer på, her pleier faktisk snuppa å sove bedre de få gangene jeg har drukket brus, om det er tilfedig eller hva vet jeg ikke :)

Chocolate girl skrev:
Jordbær bør man kun være forsiktig med hvis det er mye allergier i familien, ellers kan man stappe innpå :D
Brus er det også mange som reagerer på, her pleier faktisk snuppa å sove bedre de få gangene jeg har drukket brus, om det er tilfedig eller hva vet jeg ikke :)

hehe sove bedre, så morsomt! :)

Back
Topp