U unemoren Forumet er livet 26 Apr 2008 #21 fløtegratinertepoteter,biff og championg.... så salt og pepper chips og smågodt..så har vi leid film..vi har barne fri[8D][8D]
fløtegratinertepoteter,biff og championg.... så salt og pepper chips og smågodt..så har vi leid film..vi har barne fri[8D][8D]
M Madde35 Glad i forumet 26 Apr 2008 #23 ORIGINAL: Kittekat Snop? Hva er det?[:-] *knasker på Københavnblanding* Københavnblanding?? Har spist kremetløksuppe etter oppskrift jeg fikk igår..nam nam... også har mini fått litt sjokolade,før han skal legge seg nå snart.. Selv skal jeg ha bittelitt smågodt senere ikveld ja..
ORIGINAL: Kittekat Snop? Hva er det?[:-] *knasker på Københavnblanding* Københavnblanding?? Har spist kremetløksuppe etter oppskrift jeg fikk igår..nam nam... også har mini fått litt sjokolade,før han skal legge seg nå snart.. Selv skal jeg ha bittelitt smågodt senere ikveld ja..
D ~D@isigeD@ier~ Forumet er livet VIP 26 Apr 2008 #24 Vi har hatt selskap i dag, så det blir nok litt rester derifra [;)]