Snoopy's lille mirakel <3

Snoopy!

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Prøver meg på en dagbok her inne jeg, og håper noen vil følge meg på veien! :)
Etter en SA er jeg gravid for 2. gang, og håper spiren sitter denne gangen! Foreløpig termin er satt til 11. desember. 6+0 i dag.

Formen er overraskende bra. Litt ømme bryster, og antydning til noe i korsryggen. Ellers ikke mye plager. Vet ikke helt om det er bra eller dårlig jeg. :O Tester nesten hver dag for å skjønne at dette er virkelig.
 
Nå kom kvalmen og tok meg også. :( Jaja, det var fint så lenge det varte! :p
Ellers så går dagene sakte synes jeg. Men nå er UL bestilt til uke 8 så da har vi noe å se frem til! :D

Ellers blir jeg fortere sliten, og har menssmerter. Blir litt skremt hver gang jeg får de menssmertene over meg, og blir redd for ny SA. Det var nemlig slik det startet sist, og det var ca på denne tiden i svangerskapet. Så nå krysser vi det vi har for at det ikke skjer igjen. Sjansen skal være noe sånn som 3% for å miste leste jeg i en tråd her en plass, så da har vi marginene på vår side iallefall. :laughing002
 
Håper og tror det vil gå bra denne gangen :Heartpink
Det skal en del til for å miste flere ganger på rad, med mindre mann har en sykdom eller noe slikt.
Gleder meg til å følge deg videre til skattene våres kommer i desember :)
 
Tusen takk RoZapus, det hjalp litt det du skrev. :) Vet jo innerst inne at sjangsen er liten for å miste nå, men blir nok ikke helt beroliget før etter UL om en ukes tid. Beste ønsker for deg og spiren din også. :)
 
UL i dag! Fikk se et lite hjerte som banket. Lykke! <3

Ellers ble jeg satt litt tilbake, så nå er jeg 7+1. Litt kjedelig med enda lengre ventetid, men du så fint det var å se at alt stod bra til med lille spiren vår. :) Og så fikk vi sett at det bare var en baby der inne, og det var helt greit for meg. Selv om to selvsagt hadde vært veldig velkommen.
 
Hipp hurra! Så kjekt!:-D det er så deilig å få et lite hjerte banke, en blir så glad at det ikke finnes ord! Og siden dere har sett hjertet slå er sjansen for å miste helt nede i 2-3% :) Nå er jeg kjempeglad på dine vegne! ♥

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Takk! Den statistikken høres veldig bra ut! :D Selv om det ikke føles heeelt virkelig enda!
 
Dagene snegler seg avgårde. Kvalm omtrent hver dag mellom kl 12 og 7-8. Litt småspising ofte gjør det litt bedre, men det er tunge dager på jobb for tiden. Tror jeg kunne sovet 18 timer i døgnet! :p

8+3!
 
Fant hjerteslagene til lille venn i magen i dag med angelsound. Det var en fin opplevelse! :D Godt og vite at det er liv der inne når symtomene har avtatt litt. :)

Ellers ganske sliten enda, mens kvalmen kommer og går. Om en uke et det UL igjen! :D
 
Var på ny UL på fredag! Lille mirkakelet vårt sprella godt, strakte armene mot ansiktet og åpnet og lukket munnen. Var så flott å se. Det er jo virkelig en baby nå! :D Bare veldig liten, 48mm. Så ble satt til 11+3, to dager frem.

Formen er ok, men jeg blir fort sliten. Og til dels kvalm noen dager enda.
 
Back
Topp