Snoopy81..

Lille Mille

Gift med forumet
Tenker masse på deg. Syns det er så utrolig urettferdig det du må igjennom i dag. [:(] Tonnevis med klemmer sendes din vei

Huff ja, det er noe ingen bør gå gjennom men som dessverre for mange opplever[:(][:(]

Mange trøsteklemmer sendes din vei

ORIGINAL: tullemor79

Huff ja, det er noe ingen bør gå gjennom men som dessverre for mange opplever[:(][:(]

Mange trøsteklemmer sendes din vei

Tenker masse på deg vennen.
Husk bare å sende meg pm.

ORIGINAL: Chumalunga

Utrolig leit, og ufattelig vondt...[:(]

ORIGINAL: Lille Mille

Tenker masse på deg. Syns det er så utrolig urettferdig det du må igjennom i dag. [:(] Tonnevis med klemmer sendes din vei

Sign! Har tenkt på deg siste uken og håpt på gode nyheter. Sender lassevis med støttende og trøstende klemmer!

ORIGINAL: Chumalunga

Utrolig leit, og ufattelig vondt...[:(]

Hei jenter!!

Takk for alle klemmer og lykkeønskninger[:)] Det har gått bra med meg idag, mye venting etc, som jeg har vært frustrert over...men...men[&:] Inngrepet og alt rundt det gikk greit, dro hjem en time etter oppvåkning, og har vært sofagjest siden. Blitt varta opp av mannen[;)]
Veldig glad jeg er ferdig med det, og kan se fremover!! Går ganske bra med meg, til tross for alt[:)]

Veldig glad jeg har dere jenter[:)][:)][:)] Mange klemmer sendes deres vei[:D]

Da får denne halvdopa sjelen snike seg tilbake til sofaen, er såvidt jeg får bevege på meg av mannen[8D]

Back
Topp