Snoopy

x1xPastella

Forumet er livet
Jeg må selge scooteren min, det er litt trist og vemodig. Fast følgesvenn i 2 sesonger nå, å så utrolig kjekt fremkomstmiddel!!! Siden vi har flytta ut på landet og til Nord-Norge er det bare upraktisk, så da står 10 000 kr bare der. Så vi selger den vi... Kan hende den blir henta allerede i dag...

Dessuten er den ikke helt barnevennlig [:D]... Henge barnevogna på som henger... *flire*

Kommer til å savne deg snoopyen min!!![:(]

hvor mye selger du den for??? lille søstra mi har lyst på sånn se [:D]

10 000 går den for, 2003 mod...

hadde jeg vært millionær så hadde jeg kjøpt den til hu [:D] i bursdagsgave... den var utrolig fin [:D]

det kan jo hende du får tak i dem litt billigere sørpå, men jeg råder deg til å se hvem som har kjørt den, denne er kun kjørt av voksne mennesker. Ofte er de som er kjørt av 16 åringer (spes gutter) ganske godt brukt...

Den typen heter i allefall aprilia rally og er en meget robust scooter, anbefaler den på det sterkeste!!! (ser de på finn ligger fra 9000 +)

okey [:D] [:D] [:D]

Å, skal du selge den.... Nja, kanskje ikke så praktisk når babyen kommer....Hehe
Takk for i går...Huff, tenk å komme på besøk til folk kl 23.30 om natten...[8D]

Ja jeg må selge den, har kjøper på den så det er ikke vanskeli å få dem solgt!!

Det var bare kjempekos med besøk da!!! Litt flaut at huset står 100% på hue, men...

Back
Topp