snoop dog

Babyfabrikken A/S

Elsker forumet
har 2 stk snoop billetter til konserten i spektrum på mandag 12/3 som vi ikke får brukt. Det er sitteplasser rad nr 9, så gode plasser. Dersom noen er interessert ta kontakt snarest ved å sende en pm med navn og nummer.

åh hjelp han er jo bare såååååååååååååååååå rå!!!!
har kjempe lyst...[8|]

Synes vi og, men så har vi ekstremt dårlig råd for tiden+at jeg er gravid igjen så....billettene ble egentlig solgt til en fyr i oslo, så jeg sendte de til en venninne i oslo så hun skulle møte han idag. Typisk at han viste seg å være en blaff, så nå er billettene i oslo og vi i bergen......Så nå er det sånn rimelig krise her, så om noen her er interessert er helgen vår reddet...

Synes vi og, men så har vi ekstremt dårlig råd for tiden+at jeg er gravid igjen så....billettene ble egentlig solgt til en fyr i oslo, så jeg sendte de til en venninne i oslo så hun skulle møte han idag. Typisk at han viste seg å være en blaff, så nå er billettene i oslo og vi i bergen......Så nå er det sånn rimelig krise her, så om noen her er interessert er helgen vår reddet...

har utrolig lyst,men har tatt på meg en ekstra vakt på mandag..[:@]
hadde jeg visst det før hadde jeg kjøpt de!!!
er gravid jeg å,så hadde kanskje blitt litt mye bråk..!
men skal på Shakira i morgen!!

kjedelig da....du får ha det riktig fint på shakira da...

noen andre????

Hadde vært utrolig morsomt, men har så dårlig råd akkurat nå [:'(]

ORIGINAL: molo

????????

Stå plasser koster orginalt 500kr per stk hvertfall[;)] Det har jeg. Gleeeeder meg

ORIGINAL: *silly*

????????

Stå plasser koster orginalt 500kr per stk hvertfall[;)] Det har jeg. Gleeeeder meg

jeg vil jeg vil..kjenner j blir helt gira..men har jo ikke noen å dra m da..hehehe...
hadde nok fått enn lykkelig kjæreste som digger snoop da[:)]

Hehe. Typen min klarer ikke å si hva det heter engang han, han kaller dem ALT mulig rart (Pump Daddy osv) haha....

hehe..såpass ja[:)]
regner med at hun har solgt de..får ikke svar på pm heller[&o]
men da var det ikke meningen da[8|]

Hmm er ikke sikkert da, kanskje hun driver med noe bare og ikke har sjekket psc? (skjer meg ofte)

hei igjen. beklager. driver og lager middag for tulla...

kjøpte billettene på billettservice og betalte 2000 for begge.....så vil helst ha det samme for de....

gjør det du. [:)]

ORIGINAL: Nancys mama

hei igjen. beklager. driver og lager middag for tulla...

kjøpte billettene på billettservice og betalte 2000 for begge.....så vil helst ha det samme for de....

1000kr billetten? Er det såå mye forskjell på sitte å stå plass priser?[&:]

Bill.service har i tillegg mye gebyrer. så det er det vi betalte for de ja.

You must log in or register to reply here.
Back
Topp