snoooork...

mamatina

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Flere med barn som er tidlig oppe? :/ Her har vi vært i gang siden 0550.. Litt i tidligste laget egentlig ja... :P

Her var det 0430 en periode. Trodde jeg skulle svime av. Heldigvis er det etter kl 6 nå. Nekter å la ho stå opp før det. Men skjønner godt at du blir sliten!!!

Huff ja sånt er slitsomt. Har dere forsøkt med en sånn kaninklokke som viser om det er dag eller natt? Vi har en sånn til vår lillegutt og det fungerer som regel. Det er ikke alltid han er tålmodig og venter, men ofte våkner vi av at han roper "Kaninen er våken!!" :)

I går til morgen viste klokka 04.48..... trodde jeg skulle daue. 
Sliter med å sove og hadde sovnet ca kl 04.00 så det var hinsides tidlig for min del. 
Hun har noen rare ideer for seg for tiden ift når det er morgen og når det er natta. Håper det gir seg snart ellers blir jeg psykotisk. 

Vetlo har alltid vært et ekstremt A menneske.
Var mange, mange måneder at dagene våres startet halv 5-5, men nå er det (bank i borde) blitt bedre og vi plar sove til 6.
I dag sov hun til 06.42 og jeg trodde jeg skulle ta piruetter av lykke (skjedd sånn 5 ganger noen gang liksom). Hahaha.

Det kjedelige er jo at det ikke er forskjell på ukedager og helg. For i uken skal sambo opp klokken 6 så da står hun opp med han og når han går så tar jeg over og gjør oss klar. Men i helgen er dette HARDT!!!
Ikke har vi muligheter for noe barnepass heller (har hatt 1 natt uten vetlo på 2 år).

Får satse på at neste mann er mer lik meg og kan sove til langt på dag. :P

Back
Topp