E entil? Forumet er livet 10 Nov 2010 #1 HJELP!!! Skal jo være flink jente.... Ikke spise snop og dritt og heller være sunn og god!!! Jeg pleier å spise noe søtt hver dag..[&o] Og ikke spist noe i hele går og hele dag... har abstinenser.. HJELP!!
HJELP!!! Skal jo være flink jente.... Ikke spise snop og dritt og heller være sunn og god!!! Jeg pleier å spise noe søtt hver dag..[&o] Og ikke spist noe i hele går og hele dag... har abstinenser.. HJELP!!
E entil? Forumet er livet 10 Nov 2010 #3 ORIGINAL: alruto GLEM DET!!! FYY MEG! Spist litt ananas nå.. Det var IKKE bra med munnsår.. AUAU
E entil? Forumet er livet 10 Nov 2010 #5 spiser gulrøtter nå.. med 1 ts dip.. hehe... en dråpe dip pr gulrot tihi!! Snakk om å være desperat!!!
spiser gulrøtter nå.. med 1 ts dip.. hehe... en dråpe dip pr gulrot tihi!! Snakk om å være desperat!!!
S-mamma Gift med forumet 10 Nov 2010 #6 skjær opp en appelsin i tynne skiver, ha på litt honning og la stå litt.. nam nam [:)] skal ikke si at jeg er så flink å bytte snopet med appelsin da [8D]
skjær opp en appelsin i tynne skiver, ha på litt honning og la stå litt.. nam nam [:)] skal ikke si at jeg er så flink å bytte snopet med appelsin da [8D]