Snokeren

1rosa+spire?

Glad i forumet
Hvordan gikk ul i dag??? Tenker sånn på deg <3

Det lurer jeg også på, hvordan gikk det? <3

Håper det gikk bra <3

Å, så koselig med egen tråd! :)
Ble ikke så mye klokere i dag, kunne ikke finne hjerteaktivitet. Så fått ny time om en uke. Da vet jeg hvertfall at jeg ikke er lengre enn de seks ukene jeg mener jeg er. Fosteret målte han til å være 9 mm, og det kan stemme med at jeg er 6+1, ikke sant? :-/
Det jeg syns var litt ubehagelig var at han spurte om jeg var sikker på at jeg var gravid, og hvor lenge siden pos. test. Og så lurte han på om jeg følte meg gravid. Det ga meg en skikkelig dårlig magefølelse :(
Men, som han sa, jeg får ikke gjort noe til eller fra, så nå er det bare å vente til neste onsdag og se om det er noen progresjon til da. Det HÅPER jeg!!
Takk for alle lykkeønsker og gode tanker :) Hjalp meg veldig :)
Hehe, og jeg som lovte å ikke syte mer etter i dag :p ikke sikkert jeg kan love det ;)

Æsj, for noen dustete spm når han ikke kan gi deg et svar etterpå!
Målte han ikke hcp på deg? Tenkte hvis han gjorde det i dag og så om et par dager...? Krysser fingrene for deg, dette SKAL gå bra, vi skal gå til september sammen! ;)

jeg har også tenkt på deg masse i dag! men det at det er et embryo i magen din er jo et spuer bra tegn og i tillegg har den vokst slik den skal frem til nå så jeg tror nok dette skal gå kjempe fint :)

Embryo var det det het ja, ikke foster. Hahaha :D
Tusen takk alle sammen. Ikke noe annet jeg vil enn å være med dere til september <3
Bare syns det var gufne spørsmål, for jeg er så usikker på om symptomene jeg føler er psykiske eller ei. Overanalyserer jo alt. Men skal prøve å tenke positivt altså :) og ikke tenke så mye over det før tirsdagen ;)
Igjen- takk for all støtte! :) Herlig gjeng er dere :D

Back
Topp