Snodige greier

twinanne

Forumet er livet
Er det noen fler en meg som hadde mer bivirkninger i syklusen etterpå etter IVF, er i de berømmelige 2 ukene nå, noen av dere hvet  at jeg hadde en skikkelg omganssyke i slutten på min IVF og i starten på denne syklusen, men nå når syklusen min beynner å nærme seg slutten, mitt i de 2 ukene så har jeg mer mage stikninger enn det jeg pleier, det er ikke normalt for meg med slike småkramper og små bivirkninger i denne delen av syklusen har det bare rundt el jeg. Men det kan jo ha andre årsaker også da som akkupunktur, men jeg har ikke tatt nåler for el, har bare brukt den berømmelige sigaren for å få varmere livmor, he he....høres rart ut. Dersom ikke dette gir seg så for jeg vel kontakte fastlegen og få sjekket den magen min grundig.

Er det noen som har vært borti noe lignendes at det har vært mer bivirkninger syklusen etter en IVF/ICSI?

hmmmm[8|] er det som mensmurringer?? det kan ikke være en spire da som gjør dette? når forventer du TR da??

Har alltid mensmurringer og stikninger som starter en uke før TR her.......

Er på dag 8 etter el idag, venter mens på dag 14-15 etter el. Men jeg pleier ikke å ha så mye symptomer rundt festing.Så da er jeg litt over mitt i da, eller rundt da festingen pleier å være.

Foresten når du sier det så var det såvidt litt mensmurring også, litt press i bekkenet med andre ord i tilleg til magekrampene eller mindre smertene, men jeg pleier egentlig ikke å ha det heller jeg når jeg får mensen.

Det er nok ikke graviditetssymtomer ute å går tenker jeg, var foresten skikkelig svimmel i går også; resultatet ble at jeg våknet med vondt i halsen i dag og var svimmel, og på job så startet nyseanfall og neserenning, så nå må jeg bare ta kvelden og krype til køys, har en lang dag foran meg i morgen med jobb og senere akkupunktur, og deretter papirarbeid hjemmekontor;foreningsarbeid.[:o]Men fortsatt stikking i magen og en fast ømhet der, kan være forkjølsen som har gått på magen[&:] har iallefall ikke feber, så det er ikke influensaen tenker jeg.

Godnatt da alle sammen, sees i morgen!

god bedring twinanne, du får hvile ut og ta vare på deg selv!

hadde vært artig om det var en spire da[;)]

ORIGINAL: cile30

Takk skal dere ha jenter, snodige greier fortsatt, fikk en kraftiger krampe i magen på jobb i dag og den kjente jeg j*&%lig godt, men jeg for se om jeg orker å gå på jobb i morgen med forkjølelsen min, mannen min flytter ut fra soverommet i natt, orker ikke å høre på snufse, nyse hoste guria, ja ja for kose meg med den store sengen alene jeg da.[:(]
Ellers så hovnet jeg opp i den ene tinningen i dag etter akkupunkturtimen og blodet rant litt ned i håret mitt også, akupunktøren sa at det kan skje og at jeg får en skikkelig blåveis i morgen, fortsatt hoven kul der. Men jeg har maaasse hår da til å skjule det med.

Back
Topp