Snodig oppførsel

Linnis

Glad i forumet
Har virkelig blitt skikkelig rar denne gangen under graviditeten. Hvorfor reagerer jeg på noe som at en gammel "flamme" av kjæresten min plutselig den siste tiden har trykket på liker på de 5 siste innleggene/bildene til han?? Hun har aldri gjort det før....er det virkelig bare jeg som er litt koko i tankegangen??

Har virkelig blitt skikkelig rar denne gangen under graviditeten. Hvorfor reagerer jeg på noe som at en gammel "flamme" av kjæresten min plutselig den siste tiden har trykket på liker på de 5 siste innleggene/bildene til han?? Hun har aldri gjort det før....er det virkelig bare jeg som er litt koko i tankegangen??
hormonene som spiller deg et puss der ja..jeg reagerer selv på ting jeg ellers aldri hadde giddet å brydd meg om :P frustrende for både vi som går gravid og mennene våre.Men uansett viktig å snakke om ting man tenker på, så man ikke går og tvinner hodet med tanker som helt sikkert ikke er rasjonell :)

Tror det er noe med oss nå...for jeg har det akkurat sånn... Plutselig begynt å bry meg om bagateller...og mistenkeliggjør. Vært sammen i snart 11 år, så stoler 150% på han...men plutselig er jeg bare blitt et lite sjalu-hormon-monster.....

Ja virkelig noe som kødder med tankene mine for tiden, kjenner meg overhode ikke igjen...spurte han rett ut isted og fortalte han hva jeg følte han ble skikkelig lei seg og satt ut stakkars at jeg kunne tenke og si noe sånt..føler meg som verdens teiteste nå som fortalte han om mine teite tanker men samtidig er jeg veldig lettet for jeg fikk en mere ro over bekreftelsen fra han..:shy:

Back
Topp