Kengu Forumet er livet VIP 12 Nov 2017 #1 Når slutter barn å bruke det? Er 9-åring for store til det?
Huldra88 Elsker forumet 12 Nov 2017 #2 Det spørs vel litt.. min på 9 brukte sin i fjor når det var snø som fremkomstmiddel når han skulle til kamerater isteden for sparkesykkel/sykkel
Det spørs vel litt.. min på 9 brukte sin i fjor når det var snø som fremkomstmiddel når han skulle til kamerater isteden for sparkesykkel/sykkel
Kengu Forumet er livet VIP 12 Nov 2017 #3 Huldra88 skrev: Det spørs vel litt.. min på 9 brukte sin i fjor når det var snø som fremkomstmiddel når han skulle til kamerater isteden for sparkesykkel/sykkel Klikk for å utvide … er mye snø hos de som evt får så tenker vel det er greit å bruke
Huldra88 skrev: Det spørs vel litt.. min på 9 brukte sin i fjor når det var snø som fremkomstmiddel når han skulle til kamerater isteden for sparkesykkel/sykkel Klikk for å utvide … er mye snø hos de som evt får så tenker vel det er greit å bruke
87'modell Forumet er livet 12 Nov 2017 #4 Det kommer vel an på vekt og høyde, ifht hva den tåler og hva som er bra for kroppen.