Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
va meiningå me o sko ha koldtbord,men så bestemte me ås nettopp for å bestille buffet,200 pr. mann.. trur det blir billigare enn visst me sko lagt koldtbord.. [:)]
Tror det blir like dyrt om man bestiller... men personlig liker jeg ikke snitter[:'(]... Vi hadde hjemmelaga:
biffstroganoff (1000kr i kjøtt),
vårruller (400kr i ingredienser),
karbonader (200-300kr),
kylling,(500kr)
pasta og vanlig salat... Var ca 30stk... mer en nok mat og brukte totalt ca 4000kr og da var det inkludert leid lokale, pynting av lokaler, og ingredienser til kaker som vi laga selv...
Hadde vi bestilt koldtbor hadde det bltt MYE dyrere
her blir det nok koldtbord. Mannen til mamma er kokk og de driver catering firma[:D] han er helt rå på å lage mat[:D][:D] så her blir det mye tyrkisk inspirert mat ja!! stor suksess sist dåp[;)]
Vi har bestilt koldtbord. bestilte luxus.. da blir det 245,- per pers. Standar koldtbord koster ca 190,- per pers. Så lager de alltid rikelig på fatene, så vi bestiller til 10 personer. (vi blir 14 i dåpen). Kommer sikkert til å ha masse mat til overs likevel, det hadde vi sist!! Jeg tenkte på å lage selv, men mamma overtalte meg til å bestille!! hehe.. sikkert like greit [8D] selv om det koster da.. [&:] Det blir nok bra uansett hva du velger ska du se [;)] Lykke til!
Vi lagde koldtbord selv. Fikk god hjelp av søster og svigerbror [:)]
Synes det var greit med koldtbord, for der finner alle, store som små, noe de liker.
det billigste blir å lage koldtbord[:)]
det gjorde vi i dåpen og det kosta ikke noe mer enn 2500-3000 for alt inkl kaker og divers pynteting..
det var 26 stk tilsammen og det var masssse mat igjen.